وعده آقای رئیس؛ هر ماه یک پروژه در فردیس افتتاح می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: با پیگیری شورا و همت شهرداری هر ماه یک پروژه در فردیس بهره برداری می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حمید یعقوبی عصر امروز _شنبه بیست‌وسوم دی_ در مراسم افتتاح بوستان ساحل و کلنگ زنی ۲ قرائت خانه در فردیس که پیش از ظهر امروز انجام شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع)، افتتاح پارک ساحل را از اقدامات مثبت مدیریت شهری در راستای توسعه سرانه‌ها و افزایش کیفیت خدمات به شهروندان دانست و اظهار کرد: طبق وعده داده شده به شهروندان فردیسی با تلاش مدیریت شهری هر ماه شاهد افتتاح یک پروژه در شهر هستیم.

وی افزود: با وجود تراکم‌بالای جمعیتی در شهر فردیس، زیرساخت‌ها به تناسب افزایش جمعیت رشد نداشته است و با کمبود سرانه‌ها در حوزه‌های مختلف مواجه هستیم؛ با پیگیری شورا و همت شهرداری توسعه سرانه‌های شهری در دستور کار است و هر ماه یک پروژه در شهر افتتاح می‌شود.

این مدیر شهری گفت: به منظور توسعه فضای سبز شهری و در راستای افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی شهروندان، پارک بوستان ساحل واقع در امتداد پیاده راه و پیست دوچرخه پارک حاشیه شرقی شهرک وحدت در مساحتی به وسعت ۹۷۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان اجرا شده است.

وی به کلنگ‌زنی ۲ قرائت‌خانه در منطقه ۱ و ۲ شهرداری فردیس اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با توسعه زیرساخت‌ها، در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گام‌برداریم.

کد خبر 719715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.