درختان محدوده میدان ساعت تبریز نورپردازی شدند

به منظور ایجاد چشم‌انداز زیبای شبانه، شهرداری منطقه ۸ تبریز اقدام به نورپردازی درختان محدوده میدان ساعت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حسین منیری‌فر ظهر امروز _شنبه بیست و سوم دی_ اظهار کرد: نورپردازی درختان میدان ساعت در راستای زیباسازی محیطی و به منظور ایجاد چشم‌انداز بصری زیبا و منحصربه‌فرد توسط معاونت خدمات شهری منطقه ۸، در میدان ساعت اجرایی شده و منجر به ایجاد منظره زیبای شبانه در این میدان تاریخی شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را به وجود آوردن فضایی متفاوت، خلق زیبایی‌ها و تزریق حس شادابی به جامعه عنوان کرد و افزود: این طرح به صورت الوان، با استفاده از لامپ‌های led کم مصرف اجرایی شده که هیچگونه آسیبی به درختان و محیط اطراف وارد نمی‌کند.

شهردار منطقه ۸ تبریز ادامه داد: اجرای پروژه‌های نورپردازی مختلف، در دستور کار شهرداری منطقه ۸، قرار دارد که به تناسب اولویت طی روزهای آتی در محورهای مختلف اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در این طرح شهرداری منطقه ۸ تبریز اقدام به نورپردازی ۱۰ درخت موجود در میدان ساعت کرده است.

کد خبر 719706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 0
    مرکز‌ شهر‌ لخت‌ و‌ عور‌....جز‌ ساختمان‌ ساعت‌ دوربر‌ پراز‌ ساختمانهای‌ ۸۰‌ سال‌ پیشه‌....واقعا‌ تبریز‌ شهر‌ عقب‌ مانده‌ای‌ است‌ از‌ هر‌ نظر‌....متاسفم‌ برای‌ مسئولینی‌ که‌ با‌ خیابانهای‌ ۸۰‌ سال پیش‌ از‌ صدها‌ هزار‌ ماشین‌ پذیرایی‌ میکند‌....تبریز‌ دهکده‌ بزرگی‌ است‌ بیهوده‌ مسئولین‌ افتخار‌ الکی‌ نکنن‌...وسط‌ میدان‌ ساعت‌ را‌ دهها‌ مرتبه‌ عوض‌ کرده‌اند‌ آخر‌ هم‌ خالیست
  • نظری IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    0 0
    سلام توروخدا ب شهرتبریزتوهین نکنید مسوولان محترم ب کلان شهر تبریز رسیدگی کنید نزارید این توهين کنند خواهشآ لطفا