رقابت ۳۶ دواطلب به ازای هر کرسی مجلس در استان خوزستان

استاندار خوزستان ضمن تاکید بر ایجاد شرایط برای حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: شرایط برای رقابت در استان فراهم است به گونه‌ای که برای هر کرسی در مجلس ۳۶ داوطلب رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، علی‌اکبر حسینی محراب، امروز _شنبه، بیست‌وسوم دی_ در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان، اظهار کرد: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها نگاه موسع اعمال کرد؛ به طوری که در خوزستان به ازای هر کرسی ۳۶ داوطلب رقابت می‌کنند، در نتیجه زمینه از سوی شورای نگهبان برای رقابت فراهم شده است، لذا مجریان انتخابات و مسئولان به کمک رسانه‌ها برنامه‌ریزی لازم را جهت شرکت پرشور مردم در انتخابات فراهم کنند.

وی افزود: ترفندهای رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن بر عدم حضور مردم در صحنه انتخابات متمرکز شده است و باید این روش‌های رسانه‌ای را شناسایی کنیم و جلوی تأثیرگذاری رسانه‌های معاند بر افکار عمومی را بگیریم.

استاندار خوزستان ادامه داد: رأی مردم حق‌الناس است، باید از آن صیانت کنیم و تلاش کنیم چهار مؤلفه انتخابات یعنی مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را به طور کامل و به نحوه احسن محقق کنیم و خط مشی ما در این خصوص اجرای سیاست‌های ملی و مرکزی در عین در نظر گرفتن شرایط استانی است.

وی تاکید کرد: امسال در ایام دهه فجر حدود هزار پروژه در سطح استان افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی خواهد شد که می‌تواند در ایجاد امید و نشاط اجتماعی مؤثر باشد و جا دارد روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها با تشکیل جلسات و ایجاد هماهنگی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 719694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.