افزایش ۱۶ درصدی تماس‌های سامانه ۱۹۷ / ارائه بیش از ۴۰۰۰ پیشنهاد برای ارتقای امنیت

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش ۱۶ درصدی تماس‌های سامانه ۱۹۷ گفت: ۴۰۵۶ مورد تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۹۷ طی ۹ ماه سال جاری پیشنهاد برای ارتقای امنیت استان بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رضا الوندی اظهار کرد: در ۹ ماه سال جاری، ۳۵ هزار و ۳۸۰ تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برقرار شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۶ درصدی همراه بود.

وی افزود: کارشناسان تلفنی سامانه ۱۹۷ در این مدت به ۲۳ هزار و ۳۱۳ نفر از تماس گیرندگان مشاوره و راهنمایی و موضوعات قابل رسیدگی که از سوی ۱۳ هزار و ۲۴۴ نفر مطرح شده بودند را به یگان‌ها و رده‌های تخصصی مربوطه ارجاع دادند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ۴۰۵۶ مورد تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۹۷ طی ۹ ماه سال جاری پیشنهاد برای ارتقای امنیت استان بود، گفت: ارسال این حجم پیشنهاد به سامانه ۱۹۷ نشان دهنده مسئولیت‌پذیری شهروندان است و مجموعه فرماندهی انتظامی استان نیز از این کار استقبال می‌کند و بخشی از آنها را عملیاتی خواهد کرد.

الوندی اظهار داشت: در ۹ ماه سال جاری ۳۵۶۳ شهروند اصفهانی طی تماس با سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از عملکرد مأموران پلیس استان تقدیر کردند که این موضوع نشان می‌دهد مجموعه فرماندهی انتظامی استان توانسته است رضایتمندی طیف گسترده‌ای از مردم را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: در آذر سال جاری نیز ۱۳۷۵ مورد تماس قابل رسیدگی با سامانه ۱۹۷ برقرار شد که از این تعداد ۴۵۹ مورد ارائه پیشنهاد و ۳۷۱ مورد نیز تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان پلیس بود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه روزهای دوشنبه هر هفته جلسات ملاقات چهره به چهره مردم با فرمانده انتظامی استان در مرکز و فرماندهان انتظامی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، عنوان کرد: در همین راستا طی ۹ ماه سال جاری ۲۵ جلسه با حضور فرمانده انتظامی استان، جانشین وی و معاون هماهنگ کننده این فرماندهی برگزار و به مشکلات و درخواست‌های ۸۰۰ نفر از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم به مبادی مربوطه صادر شد که رضایتمندی آنها را به دنبال داشت.

الوندی گفت: در این مدت ۴۷۳ جلسه ملاقات مردمی با حضور فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها نیز برگزار و در این جلسات به مشکلات و درخواست‌های ۴۰۴۰ نفر به صورت حضوری رسیدگی و در همان لحظه دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات آنان صادر شد.

کد خبر 719680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.