آمریکا در دریای سرخ غرق می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی گفت: حمله ‎آمریکا و انگلیس به ‎یمن، دست و پا زدن آن‌ها برای نجات از باتلاق خودساخته جنگ ‎غزه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله ‎آمریکا و انگلیس به ‎یمن، دست و پا زدن غریقی را به نمایش می‌گذارد که برای نجات خود از باتلاق خودساخته جنگ ‎غزه، تلاش می‌کنند. آمریکا مانند ‎فرعون در نیل، در دریای سرخ غرق می‌شود.

بر این اساس، آمریکا و انگلیس بامداد ۲۲ دی و در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع نیروهای یمنی را آغاز کردند. نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که حملات نیروهای آمریکا و انگلیس، ۷۳ بار تعدادی از استان‌های یمن را هدف قرار داد که منجر به شهادت پنج تن و مجروح شدن شش نفر از نیروهای مسلح این کشور شد.

در همین حال، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن جمعه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که تجاوز اخیر آمریکا و انگلیس به این کشور بی پاسخ نخواهد ماند.

کد خبر 719677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصرامرایی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    همانطور که یمن شجاعانه و یک تنه با توکل بر خدا و عمل به وظیفه اسلامی مبنی بر حمایت از مظلوم در جنگ با کفار وارد کار زا میدان نبرد شد از ایران خودمون انتظار نداشتیم که این چنین شاهد قتل عام عجیب مردم غزه باشیم و اقدامی ولو محدود نکنیم آنهم بخاطر مسائل سیاست بنظرم هرچه دلیل حتی منطقی برا وارد نشدن به جنگ وجود داشته باشد باز باید به کمک مظلومان در جنگ با شنیع ترین و شقی ترین جانیان دنیای خاکی وارد شد