پیش‌بینی بورس فردا ۲۴ دی ۱۴۰۲

پیش بینی می‌شود سطح نرخ‌ها در بازار فردا روند صعودی داشته باشد، احتمال رشد ۵ تا ۱۰ هزار واحدی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دلار در محدوده ۵۲ هزار تومان قرار گرفته است و همین موضوع توانسته تأثیر مثبتی بر روی بازار سرمایه داشته باشد اما اگر ریسک‌های سیاسی مانند حمله آمریکا به یمن، توقف کشتی امریکایی و سایر مسائل پیش آمده در حوزه بین المللی منجر شده که سطح قیمت‌ها در بازار سرمایه کمی سرکوب شود.

بازار امروز با رشد ۹ هزار ۵۵۲ واحدی همراه ارزش معاملات در بازار امروز برابر با شش هزار ۷۰۰ میلیارد تومان بود، ارزش معاملات در بازار امروز با رشد خوبی نسبت به روز چهارشنبه همراه بود.

از نمادهای تأثیر گذار در بازار امروز فملی، فولاد، پارسان، شپنا، شبندر و خودرو بیشترین تأثیر مثبت را داشتند و تنها نماد کگل بیشترین تأثیر منفی را در بازار امروز داشت.

با اینکه قیمت سهام در بازار امروز رشد زیادی نداشت اما شاهد ورود نقدینگی خوبی در بازار امروز بودیم، پیش بینی می‌شود سطح نرخ‌ها در بازار فردا روند صعودی داشته باشد، احتمال رشد ۵ تا ۱۰ هزار واحدی وجود دارد.

جزئیات تصمیمات هیئت واگذاری درخصوص سهام چند شرکت دولتی

واگذاری بخشی از سهام شرکت پتروشیمی هگمتانه از طریق بازار سوم فرابورس، ۱۰۰ درصد سهام شرکت لوله‌گستر اسفراین و ۲ درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه اخیر هیئت واگذاری مطرح و در این زمینه تصمیم‌گیری شد.

بر این اساس شرایط واگذاری ۲ درصد سهام فملی متعلق به شرکت مادرتخصصی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدن ایران، جهت واگذاری از طریق بورس از دیگر مواردی بود که در نشست اخیر هیئت واگذاری مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری شد.

کد خبر 719674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.