برقراری بیش از ۳ میلیون تماس با پلیس ۱۱۰ اصفهان در سال جاری

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از برقراری بیش از سه میلیون تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این فرماندهی طی مدت ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مهرداد فراشی اظهار کرد: در ۹ ماه سال جاری سه میلیون و ۱۸۲ هزار و ۸۱۸ مورد تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد قابل توجهی برخوردار بود و نشان می‌دهد که اعتماد مردم به این سامانه در حال افزایش است.

وی افزود: در همین مدت یک میلیون و ۲۶۸ هزار و ۴۸۹ مورد عملیات پلیسی بر اساس تماس‌های برقرار شده شهروندان اجرا و به یک میلیون و ۷۰۴ هزار و ۶۶۹ تماس گیرنده نیز مشاوره و راهنمایی ارائه شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در آذر سال جاری نیز ۳۴۷ هزار و ۶۹۴ مورد تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان اصفهان برقرار شده است که از این تعداد ۱۵۳ هزار و ۷۱۲ مورد منجر به اجرای عملیات پلیسی و حضور مأموران در صحنه شده و ۱۸۵ هزار و ۷۵۴ نفر نیز از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ مشاوره و راهنمایی اخذ کردند.

سرهنگ فراشی با بیان اینکه تنها ۵۴۱ هزار و ۶۱۸ مورد از تماس‌های برقرار شده با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان اصفهان فوریتی بودند، گفت: کارشناسان تلفنی سامانه ۱۱۰ با متانت و مناعت طبع خود به تمام تماس‌های برقرار شده با این سامانه پاسخ می‌دهند و حتی به شهروندانی که در خصوص موضوعات غیر مرتبط با مأموریت‌های پلیس تماس می‌گیرند نیز راهنمایی لازم را ارائه می‌کنند، اما لازم است که شهروندان بدانند سامانه تلفنی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برای تماس شهروندان در موارد ضروری و فوری تعبیه شده است.

کد خبر 719668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.