یادواره شهدای ۲۸ دی‌ سنندج برگزار می‌شود

فرماندار سنندج از برگزاری یادواره شهدای بمباران ۲۸ دی‌ سال ۱۳۶۵ و بزرگداشت روز ایثار و مقاومت مردم شهر سنندج در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری امروز _شنبه بیست‌وسوم_ در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان بر علیه نظام و انقلاب، اظهار کرد: جامعه امروز ما نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص در بین نوجوانان و جوانان است و این امر موجب رشد معنوی و مقابله با بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون دستگاه‌های اجرایی موظف هستند یک درصد از بودجه سال جاری خود را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هزینه کنند، افزود: بنیاد شهید شهرستان در این راستا برنامه‌های لازم را احصا و سرفصل‌ها را جهت ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی به فرمانداری ارائه دهد.

فرماندار سنندج به برگزاری یادواره شهدای بمباران ۲۸ دی‌ماه سنندج اشاره کرد و گفت: یادواره شهدای ۲۸ دی ۱۳۶۵ و بزرگداشت روز ایثار و مقاومت مردم سنندج با مشارکت ادارات فرهنگی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این بمباران و نیز تکریم از جانبازان و خانواده‌های این شهدا در سنندج برگزار می‌شود.

عسکری به تولید محتوای مناسب در خصوص روز مقاومت و ایثار مردم سنندج توسط صدا و سیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد و افزود: در کنار برگزاری ویژه برنامه این روز، برنامه‌های دیگری از قبیل برپایی نمایشگاه عکس در پیاده راه فردوسی سنندج و فضاسازی سطح شهر انجام شود و رسانه‌های محلی و مجازی نیز صفحاتی را به این امر اختصاص دهند.

کد خبر 719655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.