امادگی ۲۳۰ مسجد برای پذیرایی از معتکفین در خراسان‌جنوبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره شروع ثبت‌نام برای اعتکاف سال ۱۴۰۲ گفت: ۲۳۰ مسجد در سطح استان آماده پذیرایی از معتکفین هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری‌مکی، امروز شنبه_ بیست‌وسوم دی_ در نشست خبری با بیان ثواب و ارزش ماه رجب اظهار کرد: معتکفین مسجد را بهترین مکان و ماه را بهترین زمان آن هم با زبان روزه، برای عبادت بر می‌گزینند.

سالاری گفت: در خراسان جنوبی ۲۳۰ نقطه برای پذیرایی از معتکفین آماده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه سال گذشته و در اوج فتنه، تعداد ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از همشهریان در اعتکاف شرکت کردند، افزود: در اعتکاف امسال ۷۰ نفر از دختران جبهه حاج قاسم تصمیم گرفتند روایتگری اعتکاف را در حد توان و قلم خود انجام دهند.

وی گفت: ثبت نام اعتکاف از امروز، بیست‌وسوم دی از طریق سامانه جامع اعتکاف خراسان جنوبی به آدرس etekafskh.ir آغاز شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: هزینه شرکت در اعتکاف امسال، ۳۰۰ تومان تعیین شده است که برخی از مساجد به دلیل مشارکت خیرین هزینه کمتری دریافت می‌کنند.

سالاری ادامه داد: در سال جاری اعتکاف مادر و کودک و اعتکاف دانش‌آموزی را خواهیم داشت.

وی افزود: از تعداد ۴۰۰ مبلغ فرهنگی اعتکاف در سطح استان، تعداد ۴۰ مبلغ ویژه دانش‌آموزان و به صورت تخصصی در این مراسم حضور خواهند داشت.

کد خبر 719648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.