موظف به برگزاری انتخابات سالم و امانت‌داری هستیم

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) مبنی بر موظف بودن به امانت‌داری و برگزاری انتخاباتی سالم گفت: باید زمینه حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم و همه ما برگزاری انتخاباتی سالم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خودمان بدانیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی استانداری، محمد کرمی در جلسه ستاد انتخابات استان که به صورت ویدیوکنفرانس و با مشارکت فرمانداری‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بخش‌های برگزاری انتخابات شناسایی اعضای با انگیزه و آموزش این افراد است.

وی افزود: دومین مقوله مهم و حیاتی در برگزاری انتخابات تجهیزات و ابزار کار مورد نیاز است که باید با دقت و سرعت تهیه و برای توزیع در شعب اخذ رأی برنامه‌ریزی شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یکی از روش‌های دشمن در جنگ شناختی ایجاد یأس و ناامیدی، همچنین دلسرد کردن جامعه است، تصریح کرد: ایران اسلامی مقتدر است و مشکلات یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن هستند.

وی گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی با اجرای طرح‌های مختلف به دنبال دلسرد کردن مردم و کم‌رنگ‌کردن انتخابات پیش رو هستند.

کرمی با بیان اینکه همه فعالیت‌های دشمن هدفمند است، عنوان کرد: مردم مؤمن یمن به مدت هشت سال با ائتلاف استکبار جهانی جنگیدند و این در حالی بود که از نظر پیشرفت خودشان در حال ساخت ابزار دفاعی هستند؛ امروز اسرائیل شکست خورده است و تلاش می‌کند تا منطقه را گرفتار جنگ کند.

وی افزود: ما بر آن هستیم تا با تمام وجود فرامین الهی را اجرا کنیم و در این مسیر از هیچ قدرتی ترسی به دل راه نمی‌دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما همواره در حال پیشرفت هستیم و دشمن از پیشرفت ما و حتی تفکر الهی و اسلام ناب محمدی (ص) نیز می‌ترسد.

وی با اشاره به اینکه بحث انتخابات یکی از مهم‌ترین مباحث است، ادامه داد: ما به عنوان سرباز باید در کف میدان دستورات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را در برگزاری انتخابات پرشور و گسترده اجرا کنیم.

کرمی در ادامه با اشاره به فیوضات ماه رجب گفت: در ماه رجب باید تلاش کنیم ارتباطمان را با خدا قوی کنیم؛ چرا که ماه رجب فرصتی مغتنم برای خودساختگی است.

وی با بیان اینکه انجام مسئولیت نوعی ذکر الهی است، افزود: ما در محضر خدا قرار داریم، از این‌رو باید با جدیت وظایفمان را برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی به کار ببندیم.

استاندار بار دیگر در پایان تاکید کرد: حضور و مشارکت همه مردم در امور اجتماعی و اقتصادی مهم است؛ چرا که انقلاب اسلامی برای مردم است، بنابراین باید تلاش کنیم مشکلات مردم برطرف شود.

کد خبر 719606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.