فکر می‌کردم در دور اول حذف شوم

ملی‌پوش اسنوکر گفت: چند سالی بود که مشکل واردات میزهای مخصوص اسنوکر را داشتیم، در این دوره مسابقات به همت سازندگان ایرانی این مشکل حل شد.

آرمان دیناروند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بیست‌وپنجمین دوره از مسابقات رنکینگ اسنوکر کشور اظهار کرد: این دوره از مسابقات بین ۳۲ نفر اول ایران برگزار شد، بازیکن تیم‌ملی از اصفهان هستم و توانستم در این مسابقات به مقام دوم دست پیدا کنم.

وی افزود: میزبانی شهر تهران فوق‌العاده بود و این دوره نخستین‌باری بود که مسابقات روی میزهای اسنوکر ساخت ایران برگزار شد. کار تیم برگزاری و ساخت این میزها عالی بود و میزها به‌شدت مناسب بودند.

دیناروند تصریح کرد: کیفیت و سطح مسابقات نسبت به پیش افزایش یافته بود. باعث خوشحالی است که بالاخره ایران توانست میز مخصوص مسابقات را تولید کند زیرا واردات این میزها ممنوع است.

نایب‌قهرمان اسنوکر عنوان کرد: حریف‌ها، حریف‌های قدیمی هستند و همیشه در تمام مسابقات باهم در رقابت می‌کنیم و شناخت کافی از یکدیگر داریم.

وی تصریح کرد: فکر می‌کردم در دور اول حذف شوم زیرا که تمرین کافی را نداشتم، اما تجربه‌ای که از قبل کسب کرده بودم به من کمک کرد تا بتوانم ادامه دهم.

دیناروند خاطرنشان کرد: قرار است مسابقات در دوره‌های بعد با همین سبک برگزار شود. چند سالی بود که معضل برگزاری مسابقه روی میزهای قدیمی را داشتیم که در این دوره از مسابقات، این مشکل نیز برطرف شد.

به گزارش ایمنا، در بیست‌وپنجمین دوره از مسابقات رنکینگ اسنوکر کشور در دسته برتر که به میزبانی شهر تهران برگزار شد، آرمان دیناروند ملی‌پوش اصفهانی به مقام دوم دست یافت.

کد خبر 719567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.