«ملیکا محمدی» اسطوره تمام‌عیار فوتبالیست‌های ایرانی بود

لژیونر فوتبال بانوان کشور گفت: ملیکا محمدی اسطوره تمام‌عیار فوتبالیست‌های ایرانی چه به لحاظ اخلاقی و چه از نظر فنی بود.

ساناز ربیع لاله در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: «ملیکا محمدی» یک سرمایه برای کشور و اسطوره تمام‌عیار فوتبالیست‌های زن کشور بود که امیدواریم با تلاش‌های خودمان جای خالی این بازیکن سرشناس کشور را پر کنیم.

وی افزود: چهار سال با ملیکا محمدی در تیم ملی بانوان کشور هم‌تیمی بودم و با پیراهن تیم ملی در تورنمنت اروپایی در کشور ایتالیا شرکت کردیم که در این مسابقات درس‌های زیادی از وی آموختم.

بازیکن تیم فوتبال تلسیز اسپورت استانبول با بیان اینکه در تورنمنت ایتالیا تمام بازیکنان تیم فوتبال بانوان آمریکا ملیکا محمدی را به‌خوبی می‌شناختند، خاطرنشان کرد: ملیکا بازیکن خاص و پرتلاشی بود و با توجه به اینکه سال‌ها در آکادمی‌های آمریکا آموزش دیده بود، تمام بازیکنان این تیم او را به‌خوبی می‌شناختند.

ربیع‌ لاله با بیان اینکه محمدی از لحاظ فنی کارآمد و از لحاظ اخلاقی نمونه و الگویی تمام‌عیار بود، ادامه داد: تمام بازیکنان و مردم کشور از فوت ناگهانی این بازیکن خوش‌اخلاق متأثر هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی موفق به همراهی تیم ملی کشور نشد، گفت: سال جاری با تمام توان به میادین ورزشی بازگشتم و کار خود را به صورت جدی در دسته یک کشور ترکیه ادامه می‌دهم تا بتوانم برای بار دیگر به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شوم.

به گزارش ایمنا، این بازیکن در رده‌های مختلف سابقه پوشیدن پیراهن ملی کشور را تجربه کرده است و بازی در تیم‌های استقلال خوزستان، نمین سرامیک اردبیل و صبامهر تبریز در کارنامه این بازیکن به چشم می‌خورد.

کد خبر 719511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.