آخرین وضعیت راه‌ها، ممنوعیت تردد خودروها و نحوه فعالیت مدارس در کردستان

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان، آخرین وضعیت راه‌ها و ممنوعیت یا محدودیت تردد خودروها را در جاده‌های مواصلاتی استان تشریح کرد.

صلاح‌الدین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: در حال حاضر تمامی راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی استان کردستان اعم از اصلی، فرعی و روستایی باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید از بامداد امشب (شنبه)، احتمال دارد که فردا تعدادی از راه‌های استان مسدود شوند که لازم است رانندگان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان ادامه داد: با توجه به هشدار اداره‌کل هواشناسی مبنی بر تقویت سامانه بارشی و تداوم آن در سطح استان که همراه با بارش برف و کولاک خواهد بود، به منظور افزایش ایمنی محورها و تسهیل در عملیات راهداری، تردد انواع تریلر کشنده در تمامی محورهای مواصلاتی استان کردستان از ساعت ۱۱ امشب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز تردد به سمت محورهای دیواندره، سقز و سروآباد (محدود گردنه ژالانه) با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گزارش ایمنا، تا ساعت ۲۰ امشب (جمعه‌شب) از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان در مورد نحوه فعالیت مدارس استان در روز شنبه اطلاعیه‌ای صادر نشده است.

اداره‌کل هواشناسی استان کردستان نیز پیش‌بینی کرده که از بامداد شنبه تا ظهر روز یکشنبه، سامانه بارشی در استان کردستان فعال خواهد بود که بارش‌های آن در نیمه غربی استان قابل ملاحظه است.

کد خبر 719486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.