تردد در جاده‌های آذربایجان‌شرقی در جریان است

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: تردد در تمامی راه های ارتباطی استان شامل آزادراه تبریز - زنجان، راه های شریانی، اصلی و فرعی در جریان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، غلامرضا رسول زاده عصر امروز - جمعه بیست و دوم دی - در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بارش برف و کولاک در برخی مناطق استان، افزود: کولاک و لغزندگی جاده‌ها، موجب بروز مشکل در تردد خودروها در راه‌های ارتباطی تعدادی از روستاهای مناطق کوهستانی و سخت عبور استان شده است.

وی با بیان اینکه گروه‌های راهداری تلاش می‌کنند تا از بسته شدن راه ارتباطی این روستاها جلوگیری کنند، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی و تداوم بارش برف و کولاک تا فردا، مسافران و رانندگان از رفتن به مناطق کوهستانی و برف گیر استان خودداری کنند.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی تمامی راه‌های ارتباطی استان شامل آزادراه تبریز - زنجان، راه‌های شریانی، اصلی و فرعی باز است و تردد در آنها جریان دارد.

رسول زاده ادامه داد: مسافران و رانندگان در صورت ضرورت، قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگوست، در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب و از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده‌ها استفاده کنند.

کد خبر 719478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضاتبریز IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    تبریز هم یک متر برف آومده به غیراز مدرسه بانکها هم تعطیل شده چکار کنیم . وای ننه وای دادا