حضور پرشور در انتخابات نشانگر دفاع از ارزش‌های انقلاب است

امام جمعه رشت گفت: انتخابات پرشور در کشورمان موجب افزایش اقتدار و عظمت ملت می‌شود و نشانگر حضور مقتدرانه‌ ملت در دفاع از کشور، انقلاب و ارزش‌های متعالی اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، آیت‌الله فلاحتی ظهر امروز _جمعه، بیست‌ودوم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در رشت با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: مردم باید در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب و کشور از جمله انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

وی افزود: انتخابات پرشور در کشورمان موجب افزایش اقتدار و عظمت ملت می‌شود و نشانگر حضور مقتدرانه ملت در دفاع از کشور، انقلاب و ارزش‌های متعالی اسلامی خواهد بود.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: سرنوشت کشور به انتخابات گره خورده است، اگرچه منتخبان مردم به تنهایی نمی‌توانند همه گره‌ها را باز کنند اما باید تمام تلاش خود را برای گره‌گشایی از کار مردم انجام دهند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به فرار محمدرضا شاه و آزادی ایران پس از ۲۵۰۰ سال حکومت شاهنشاهی خاطرنشان کرد: مردم ایران در طول تاریخ ملتی نجیب بودند اما شاهان ملت ایران را مورد زحمت و آزار قرار دادند برهمین اساس در سایه تلاش عالمان شیعه و مردم، حکومت شاهنشاهی در ایران ریشه‌کن شد و دیگر بازنخواهند گشت زیرا ملت راه خود را پیدا کرده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در اکثر سخنرانی‌های خود از امام راحل، باعظمت یاد می‌کنند و همیشه قدردان، دلسوز و فریادرس ملت بوده و هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بی‌اثر جلوه دادن حضور مردم در صحنه‌های انقلاب از شگردهای دشمن است، گفت: دشمن تلاش می‌کند که جوانان را نسبت به آینده ناامید کند و سعی دارد ملت و جوانان را از آمریکای زورگو و صهیونیست غاصب بترساند در حالی‌که این جنایتکاران در طول ۴۴ سال گذشته هیچ غلطی نکرده و نمی‌توانند بکنند.

آیت‌الله فلاحتی، عبور ناوشکن ایرانی از تنگه باب‌المندب و رسیدن به دریای سرخ را افتخار بزرگی برای ایران و باعظمت دانست و گفت: این آبراه از موقعیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به‌طوری‌که سالانه ۱۶ هزار کشتی نظامی و تجاری از این دریا عبور می‌کند.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد تولیدات نفت جهان نیز از دریای سرخ عبور می‌کند، افزود: حضور مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی در این آبراه‌های جهانی بسیار مهم و باعث شگفتی و نگرانی آمریکا و اروپایی‌ها شده است اما جمهوری اسلامی همچنان در تلاش است تا در اقیانوس‌های بزرگ جهان حضور مقتدرانه داشته باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه داعش توسط دولت‌های مفسد جهانی شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمن با این حرکت‌های ناموزون در جمهوری اسلامی به‌دنبال ناآرام کردن منطقه است و از سوی دیگر می‌خواهند کاری کنند تا ایران وارد ماجرای تقابل مستقیم با رژیم جنایتکار صهیونیستی شود.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در وقت مقتضی و در صورت فقدانِ مانع، از هیچ تلاشی برای حمایت و کمک به فلسطین دریغ نخواهد کرد اما دشمنان در تلاشند تا از تأثیرگذاری ایران در منطقه بکاهند و در عین حال فضای کشور را امنیتی کنند اما موفق نخواهند شد.

کد خبر 719455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.