سفرهای استانی رئیس جمهور منادی وحدت و اعتماد به نفس ملی است

امام جمعه شهر چادگان گفت: سفرهای استانی دولت منادی وحدت و اعتماد به نفس ملی و نگاه عادلانه دولت به تمام استان‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید محمود بنی جمالی ظهر امروز _بیست و دوم دی_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چادگان اظهار کرد: سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها، منادی وحدت، اعتماد به نفس ملی و نگاه عادلانه دولت به تمام استان‌ها است.

وی افزود: دولت شعارهایی داده که مورد پسند مردم بوده و در عمل هم ثابت کرده است که کنترل تورم و ارز را در دستور کار داشته و به اجرا رسانده است.

امام جمعه چادگان گفت: اما موضوعی که هنوز مطرح است و جای تأمل دارد، مسئله خودرو و وضعیت آشفته بازار خودرو است‌.

حجت‌الاسلام بنی‌جمالی تصریح کرد: خودرو مثل بنزین تأثیر مستقیمی بر اعتماد به نفس جوانان و اقشار جامعه دارد و هر روز یک سیستمی را در این خصوص اجرا می‌کنند که باعث سردرگمی است.

وی افزود: با توجه به اینکه مجلس واردات خودرو را جهت ایجاد تعادل در بازار تصویب کرده است، باید توجه بیشتری شود چون وسیله نقلیه یکی از ضروریات زندگی است و یک فکر جدی را در این زمینه می‌طلبد.

امام جمعه شهر چادگان گفت: امروزه در دولت کارهای زیر بنایی توسعه‌ای زیاد انجام شده اما آن چیزی که مردم در ارتباط هستند، موضوع مسکن، زمین و خودرو است و از دولت انقلابی توقع داریم در جهت رفع این مسئله کار کند.

حجت‌الاسلام بنی جمالی اضافه کرد: اتفاقی که در دریای عمان افتاد و ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست با اقتدار نفت کشی را که از ما به سرقت برده بودند را بازگرداند، به دنیا فهماند که جمهوری اسلامی بر سر منافعش با کسی شوخی ندارد.

وی تصریح کرد: این اقتدار ارتش نشان داد که حرف و عمل ما یکی است و می‌گوئیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و در عمل هم همین را ثابت می‌کنیم.

امام جمعه شهر چادگان تاکید کرد: ما از چهل سال پیش قدرت آمریکا را از بین بردیم و هنوز هم بر سر مواضع خود هستیم و در عمل نشان می‌دهیم.

حجت‌الاسلام بنی جمالی در ادامه گفت: دریای عمان و خلیج فارس برای همه کشورها امن است به جز آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و هر کشوری که با رژیم غاصب صهیونیستی همکاری کند و این پیام آشکار توقیف نفت کش ایرانی بود.

وی اضافه کرد: پیام دومش این بود که اگر کشوری بخواهد در دنیا قلدری کند و قوانینی در دنیا برای خود وضع کند، جمهوری اسلامی هم قدرت نمایی می‌کند.

امام جمعه شهر چادگان افزود: در آستانه ماه رجب هستیم که در این ماه رحمت الهی بر بندگان فرو می‌ریزد و اعیاد با برکتی از جمله میلاد امیرالمومنین (ع) و مبعث پیامبر اکرم (ص) و مراسم اعتکاف را داریم‌.

وی ادامه داد: به مناسبت اعتکاف که کار تربیتی بزرگی است، آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی و کانون‌های فرهنگی هنری، برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند که امید است با استقبال شایسته خانواده‌ها همراه شود.

کد خبر 719445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.