هدف از تضعیف جبهه مقاومت، ادامه حرکت ماشین نسل‌کشی اسراییل است

امام جمعه شهر دهدشت گفت: استکبار درصدد است تا جبهه مقاومت را تضعیف کند و این موضوع باعث ادامه دادن ماشین نسل‌کشی اسراییل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت، ربوده شدن نفت‌کش ایران را یادآور شد و اظهار کرد: این اقدام ناجوانمردانه و خلاف توافقات بین‌المللی بود.

وی با اشاره به اینکه این روزها شاهد برگ دیگری از اقتدار نظامی، جمهوری اسلامی هستیم، افزود: فرزندان سرافراز ایران اسلامی در ارتش قهرمان پاسخ دزدی علنی آمریکا را دادند.

امام جمعه دهدشت گفت: این کشتی که با نام مستعار در دریای عمان با ناوبری دیگر در حال عبور بود را قهرمانان ما در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی توقیف کردند.

وی هدف ایران از توقیف این نفت‌کش در فضای کشتیرانی بین‌المللی و دریای عمان را قدرت نظام جمهوری اسلامی دانست، تصریح کرد: جمهوری اسلامی خواست به آن‌ها بگوید نه خلیج‌فارس بلکه در دریای عمان هم که در دوردست‌ها است اجازه تهدید و تجاوز نسبت به حقوق ملت ایران را ندارید.

حجت‌الاسلام وحدانی فر خاطرنشان کرد: امروز این فضای جمهوری اسلامی ایران است، نه خلیج فارس و نه دریای عمان هر کجا منافع ما تهدید و تجاوز شود پاسخی همان‌گونه بلکه سخت‌تر خواهیم داد.

وی به حملات هوایی آمریکا و انگلیس به اهداف نظامی یمن اشاره کرد و افزود: این اقدام نشانه سطح حملات و اقدامات نیروهای انصارالله یمن است و آنقدر بازدارنده بوده که آمریکا ناچار شد یک آبروریزی دیگری از خود به جای بگذارد.

امام جمعه شهر دهدشت گفت: تلاش دشمن بر این است که جبهه مقاومت را تضعیف کنند، تا ماشین انسان‌کشی و نسل‌کشی رژیم غاصب به کار خود ادامه دهد، لذا موفق نخواهند شد و اراده فرزندان مقاومت بر این است که برای همیشه ردپای این رژیم استکباری و آمریکا را از منطقه پاک کنند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت اجازه نخواهد داد که زن و بچه مسلمان زیر چکمه افسر یهودی رژیم غاصب صهیونیستی باشد و ما سکوت نمی‌کنیم، تصریح کرد: ما از نسل عاشورا هستیم، ما جان و خون‌مان از برادران یمنی نه مهم‌تر و نه رنگین‌تر است، بلکه خون ما با هم آمیخته است.

کد خبر 719442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.