چند هزار میلیارد پول مردم استان فارس در جای دیگر هزینه می شود

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: ده سال است در بانک های استان فارس با اطلاعاتی مواجه هستیم که این بانک ها کار خود را درست انجام نمی دهند. این در حالی است که چند هزار میلیارد پول مردم استان ما در جای دیگری هزینه می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، آیت الله لطف اله دژکام امروز_ جمعه بیست‌ودوم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) اظهار کرد: در خصوص موضوع مسکن دولت هدف گذاری خوبی کرد که میلیونی مسکن تولید شود ولی این حلقه‌های میانی چقدر موفق بودند تا سهم خود را انجام دهند، باید توضیح داده شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد حرکت دولت طی دو سال گذشته حرکت بدی نبوده است و تلاش‌هایی انجام می‌شود. از این رو اطلاع رسانی دقیق به مردم باعث می‌شود دغدغه و نگرانی مردم کم شود.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: ده سال است در بانک‌های استان فارس با اطلاعاتی مواجه هستیم که این بانک‌ها کار خود را درست انجام نمی‌دهند. این در حالی است که چند هزار میلیارد پول مردم استان ما در جای دیگری هزینه می‌شود و این نوع رفتارها کافی است و بانک‌ها موظفند نسبت به مردم خود این استان کار خود را درست انجام دهند.

آیت اله دژکام خاطر نشان کرد: هر کس کار خود را درست انجام می‌دهد باید تشویق شود اما اگر کوتاهی وجود دارد این رفتار ناشایست و تضییع حق مردم جای سکوت ندارد و باید با جدیت بخواهیم و دستگاه‌های نظارتی نظارت کنند که چه شده است و این حجم سپرده‌ای که پیش بانک‌ها قرار دارد آیا درست طبق موازین قانونی که بانک مرکزی گفته خرج مردم استان شده است یا خیر؟ این چیزی است که توقع ما هست و دستگاه‌های نظارتی هم ورود جدی داشته باشند تا دغدغه مردم در باب ازدواج، مسکن و اشتغال کم شود.

وی ادامه داد: در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورا اسلامی که در پیش رو داریم، مجموعه مدیران بایستی مراقب باشند و اگر شخصاً حمایت از کسی بخواهند کنند هیچ مانعی ندارد اما استفاده از مقام و موقعیت به نفع کسی بی انصافی در حق دیگران است و نباید انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اضافه کرد: جلسه گرفتن و هماهنگ کردن با مدیر در راستای اینکه از مدیریت خود مایه بگذارد برای انتخابات این و آن مسلماً خلاف قانون است، در قانون انتخابات ما این مسئله به تصریح ذکر شده است و باید همه پیش از اینکه فضای انتخابات داغ شود انصاف را در نظر داشته باشیم.

آیت الله دژکام در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام مبارک ماه رجب، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد و جوانان ما که به اعتکاف توجه خوبی دارند باید پیگیری شود که در مساجد مختلف شهر اعتکاف برگزار شود.

کد خبر 719437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.