انتخابات مهمترین رویداد پیش روی کشور است

امام جمعه مبارکه گفت: انتخابات مهمترین رویداد پیش روی کشور است و تمامی مسؤولان باید زمینه افزایش مشارکت آحاد مردم را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی امروز _جمعه، بیست‌ودوم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات پیش رو بار دیگر خط بطلان بر توطئه‌های دشمنان خواهند کشید.

وی ادامه داد: ملت ایران پس از انقلاب اسلامی تاکنون با شرکت گسترده خود در انتخابات، عزت و افتخار برای کشور به ارمغان آوردند و همواره دشمنان را ناامید کردند.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه حضور در انتخابات ادامه خط سرخ شهداست، اضافه کرد: بصیرت و همبستگی مسلمانان برابر جبهه گسترده استکبار یک ضرورت است.

وی با محکوم کردن جنایات آمریکا و اسرائیل غاصب علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: رمز شکست کفر جهانی و حامیان آن در مقاومت و روحیه شهادت طلبی است.

حجت الاسلام موسوی با محکوم کردن حمله شب گذشته آمریکا و انگلیس به یمن اظهار کرد: آمریکا در این حرکت یکی از بزرگ‌ترین اشتباه‌های تاریخی خود را انجام داد که کشورهایی مانند انگلیس، کانادا، استرالیا و بحرین نیز در این جنایت سهیم شدند.

امام جمعه مبارکه با تبریک ماه رجب به اهمیت دعا و استغفار در این ماه پرداخت و از مردم خواست قدر لحظات معنوی آن را بدانند و بیش از همیشه از خدا طلب رحمت کنند.

کد خبر 719428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.