بیداری اسلامی دل‌های جهانیان را به همدیگر نزدیک کرده است

امام جمعه تیران و کرون گفت: بیداری اسلامی و جریان گسترش شیعه در دنیا، دل‌های جهانیان را به همدیگر نزدیک کرده و دشمن را ناامید کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام حسین رشیدیان امروز _جمعه بیست‌ودوم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به همبستگی که بین ملت‌های جهان برای آزادی خواهی ایجاد شده است، اظهار کرد: جریان شیعه و گروه‌های مقاومت در بخش‌های مختلف دنیا ایجاد شده و دشمن مأیوس و ناامید شده است.

وی افزود: بیداری اسلامی و جریان گسترش شیعه در دنیا، دل‌های جهانیان را به همدیگر نزدیک کرده و دشمن را ناامید کرده و شکست‌های پی در پی اسرائیل و آمریکا رسوایی آنها را به همراه داشته است.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه دشمن سرخورده و مأیوس است، تصریح کرد: دولت‌های ظالم از پی همین ناامیدی دست به ترور و اقدامات ضد بشری می‌زنند.

وی به عملکرد نادرست شورای امنیت سازمان ملل اشاره کرد و اذعان داشت: این نهاد به جای حمایت از مظلومان عالم، از سران ظلم حمایت می‌کند که در جریان یمن با صدور بیانیه‌ای از آمریکا و اسرائیل حمایت کرد و همین موضوع منجر به ادامه اقدامات ضد بشری شد.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به دیدار روحانیون و مردم قم با رهبر انقلاب گفت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به نظام و انقلاب است که به وضوح عملکرد و اقداماتشان مشخص و روشن است.

وی ادامه داد: آگاهی و بیداری ملت ایران مانع از این موفقیت دشمن خواهد شد و اگر بخواهیم عملکرد انقلاب اسلامی را نادیده بگیریم امید به فرج امام زمان (عج) و حل مشکلات جامعه مانع از ناامیدی ملت‌ها خواهد شد.

امام جمعه تیران به دیگر مناسبت‌ها از جمله فرار رسیدن ماه رجب سالروز تشکیل شورای انقلاب، فرار شاه و شهادت نواب صفوی و سید محمد حکیم اشاره کرد و گفت: ماه رجب معنویت زیادی دارد که زمینه ورود و کسب فیض ماه شعبان و رمضان را به همراه دارد.

وی با اشاره به مناسبت سالروز شهادت امام هادی (ع)، اظهار داشت: زیارت جامعه کبیر این امام همام یک مجموعه منظم و شیوا امام شناسی است که توصیه زیادی نیز برای قرائت آن شده است.

حجت الاسلام رشیدیان به توصیه امام هادی (ع) برای قرائت زیارت جامعه کبیره و عاشورا اشاره کرد و یادآور شد: ایشان شیعیان را به اقامه نماز شب نیز توصیه کردند.

کد خبر 719423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.