نمایندگان جهادی، انقلابی و پای کار از سوی مردم انتخاب شوند

امام جمعه بادرود گفت: امید است در انتخابات اسفندماه ،نمایندگان جهادی، انقلابی، مردمی و پای کار از سوی مردم انتخاب شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام علی اصغر عقیلی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: یکی از صفات ویژه مؤمنین، تواضع در مقابل حضرت حق و بزرگان دین است، شهید حاج قاسم سلیمانی، در مقابل مردم متواضع بود در تمام بحران‌ها، حوادث طبیعی و صحنه‌ها بدون ریا حضور داشت و به مردم خدمت می‌کرد.

امام جمعه بادرود، رجب را ماه رحمت و مغفرت و خودسازی و قرب به خدا عنوان کرد و از همه خواست تا از فرصت ماه رجب بیشترین بهره را ببرند.

وی به انتخابات ۱۱ اسفند به عنوان رویداد بزرگ در کشور اشاره کرد و گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در حال تأمین برای انتخابات است و امید است تا نمایندگان جهادی، انقلابی، مردمی و پای کار از سوی مردم انتخاب شوند.

عقیلی با اشاره به پیام حضور مردم پای صندوق‌های رأی، گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین ابزار تجلی اراده ملت، پیام آور وحدت ملی، زمینه ساز جابه‌جایی قدرت و گردش نخبگانی و افزایش سطح امنیت، قدرت ملی و افزایش سرمایه اجتماعی است.

خطیب جمعه بادرود در ادامه خطبه بیان داشت: جنایات غزه تنها بخش کوچکی از اقدامات وحشی‌گرانه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که چشم بر واقعیت‌ها بسته و حامی رژیم کودک‌کش اسرائیل می‌شود.

کد خبر 719409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.