حمله آمریکا و انگلیس نقض آشکار حاکمیت یمن است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: شب گذشته آمریکا و انگلیس با حمله به یمن یکی دست اقدام احمقانه‌ای زدند و به صورت آشکار حاکمیت یمن را نقض کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام احمد محمودی، ظهر امروز _جمعه، بیست‌ودوم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در اصفهان اظهار کرد: در ابتدا همه شما نماز گذاران را به تقوای الهی پارک از معیت سفارش می‌کنم. در راستای سفارش به تقوای الهی امام زمان (عج) می‌فرمایند خداوند ما را در راه خودش هدایت و در راه خود استقامت را به ما کرامت فرماید، زیرا انسان بین همه‌ی موجودات و در منظومه هسته‌ای دارای کرامت ذاتی دارد اما کرامت ویژه انسان حضور در مسیر خداوند و استقامت در راه الهی است نصیب همه‌ی انسان نمی‌شود، اگر خداوند این کرامت را به انسان عطا نکند هدایت نخواهد شد.

وی افزود: خداوند در سوره جن تاکید می‌کند اگر در مسیر الهی استقامت کردید بهشت نصیب شما خواهد شد و کسانی که ایمان می‌آوردند و در راه خدا استقامت کردند نباید ترس و خوفی از آخرت داشته باشند، در تاریخی برخی انسان‌ها را شاهدیم که ادعای دینداری داشته اما نتوانستند در مسیر الهی استقامت کند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: استقامت شرط هدایت الهی است، امیدواریم خداوند به همه هدایت در راه حق و استقامت را عطا فرماید.

وی با اشاره به شب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم در ارتباط با حضور مردم در انتخابات فرمودند: یکی از راهبردهای مهم حضور مردم در صحنه است و راهبرد دشمن خروج مردم از صحنه انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم صحنه معجزه است، زیرا در نظام مردم سالاری دینی نقش اساسی را مردم ایفا می‌کنند، در طی چهار دهه گذشته چندین دوره انتخابات باشکوه برگزار شده است، دشمن از این موضوع واهمه دارد و سعی دارد مردم را از انقلاب دور کند، اما ملت همیشه در صحنه ایران ضرورت دارد در انتخابات پیش رو مستحکم راهبرد امام (ره) را نگه دارند و پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

محمودی ادامه داد: موضوع غزه مصداق عینی قدرت مردمی است، زیرا مردم را شکست داده است، در این راستا دشمن امروز همبستگی مردم ایران با شهدا بر نمی‌تابد و هر کجا حضور مردم را شاهد بودیم دشمن شکست خورده است.

وی تصریح کرد: حملات اخیر رژیم کودکش و آمریکا جنایتکار در طی ۱۰۰ روز گذشته درمانده است، شب گذشته نیز آمریکا و انگلیس با حمله به یمن یکی دست اقدام احمقانه‌ای زدند و به صورت آشکار حاکمیت یمن را نقض کرده‌اند، این موضوع نشان دهنده شکست استکبار در جنگ غزه است، هر زمانی که استکبار جهانی از مقاومت ضربه خورده‌اند گروه‌های تروریستی خود را به میدان آورده‌اند و دست به عملیات تروریستی زدند اما نمی‌دانند راه به جایی نخواهند برد. امیدواریم به زودی شاهد پیروزی مردم فلسطین مقابل اسرائیل باشیم.

کد خبر 719388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.