نورانیت انقلاب اسلامی موجب بیداری اسلامی در جهان شده است

معاون حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران گفت: بشریت بیدار شده و نورانیت انقلاب اسلامی موجب بیداری اسلامی در جهان شده و در چهار گوشه جهان امروز از ملت بصیر ایران الگو می‌گیرند و در مقابل منافع آمریکا ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سهراب علی شمخانی شامگاه _پنج‌شنبه بیست‌ویکم دی_ در مراسم تجلیل از جانبازان حادثه اغتشاشات سال گذشته که در سالن اجتماعات مجتمع رفاهی لاله قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مشکل این جنایتکاران جهانی با ملت‌ها این است که استقلال را سرلوحه کار خود قرار دادند و فرهنگ خود را پاس داشتند به ویژه که این فرهنگ دینی باشد.

وی افزود: فرهنگ غرب مکتب قدرت است؛ یعنی در این مکتب هر کسی که قدرتمند است، باید در صدر باشد؛ اندیشمندان چه غربی و یهودی این تفکر خود را تئوریزه کردند و در حکمرانی وارد کردند و بر همین اساس تا امروز این کشورها با همین تفکر در حال فعالیت هستند و شهید مطهری هم سال‌ها پیش مفصل این تفکر را تبیین کرد.

معاون پارلمانی و حقوقی سپاه پاسداران ادامه داد: امروز آمریکا و غرب با همین تفکر هزاران فلسطینی را به شهادت می‌رسانند، در حالی که اگر از جبهه این قدرتمندان یک نفر توسط یک مبارز و آزادی خواه به درک واصل شود، وی را تروریست می‌خوانند؛ چرا که معتقدند چون قدرت در دست آن‌هاست پس برحق هستند؛ امروز آمریکا ۷۵۰ پایگاه در سراسر جهان دارد که ده‌ها هزار نیرو در این پایگاه‌ها مستقر هستند.

شمخانی افزود: آن‌ها معتقدند که مرکزیت جهان غرب است و حقوق بشر و انسانیت در واقع آن چیزی است که آن‌ها عنوان می‌کنند و همه دنیا را برده خود می‌دانند.

وی ادامه داد: امروز یک چهارم کل زندانیان جهان در زندان‌های آمریکا به سر می‌برند؛ آمریکا در ۲۲۴ سال تاریخ خود به صدها کشور تجاوز کرده، ده‌ها کودتا و هزاران ترور انجام داده و این در حالی است که امروز ما را به رفتارهای ضد حقوق بشر متهم می‌کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران گفت: غرب وحشی به این معنا است که امروز هم همین مرام ضدبشری را اجرا می‌کند، اما امروز شرایط متفاوت از گذشته است؛ چرا که بشریت بیدار شده و نورانیت انقلاب اسلامی موجب بیداری اسلامی در جهان شده و در چهار گوشه جهان امروز از ملت بصیر ایران الگو می‌گیرند و در مقابل منافع آمریکا ایستاده‌اند.

کد خبر 719326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.