تخصیص تسهیلات ویژه برای اجرای پروژه ۱۲ واحدی خیرین مسکن‌ساز شهر باغبادران

شهردار باغبادران گفت: با حضور مدیرکل مشارکت‌های مردمی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور دستورات ویژه‌ای برای پرداخت تسهیلات پروژه ۱۲ واحدی خیرین مسکن‌ساز شهر باغبادران صادر شد و هفته آینده شاهد خاک‌برداری این پروژه و در روزهای بعد از آن شاهد احداث پروژه خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الله امینی شامگاه _پنجشنبه، بیست‌ویکم دی_ در جمع شهروندان این شهر اظهار کرد: موضوع مسکن از نیازهای ضروری همه خانواده‌ها به‌شمار می‌آید که با توجه به هزینه‌های بالای تأمین مسکن به دغدغه‌ای برای اقشار کم‌درآمد جامعه تبدیل شده است.

وی افزود: مدیریت شهری باغبادران برای رفع این دغدغه در بین اقشار کم‌درآمد محرومین این شهر سه پلاک در طرح تفکیکی کوه‌آب این شهر را با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای این منظور اختصاص داد و هزینه صدور پروانه را شهرداری با تصویب شورای اسلامی شهر به این مهم اختصاص داد.

شهردار باغبادران تصریح کرد: مهندسان خیر و نیک‌اندیش شهر باغبادران نیز انجام فعالیت‌های فنی و مهندسی این پروژه را به‌عهده گرفته‌اند.

وی ادامه داد: امروز با حضور مدیرکل مشارکت‌های مردمی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان و رئیس انجمن خیرین مسکن‌ساز استان تصمیمات خوبی در این شهر برای اجرای پروژه ۱۲ واحدی خیرین مسکن‌ساز در طرح تفکیکی کوه‌آب اتخاذ شد.

امینی خاطرنشان کرد: دستورات ویژه‌ای برای پرداخت تسهیلات برای این پروژه صادر شد و هفته آینده شاهد خاک‌برداری این پروژه و در روزهای بعد از آن شاهد احداث پروژه ۱۲ واحدی خیرین مسکن‌ساز شهر باغبادران خواهیم بود.

کد خبر 719323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.