تلاش برای حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به ضرورت‌های استان، در کنار تداوم رویکردهای حمایتی، به شکل ویژه و هدفمند به دنبال فراهم کردن مقدمات حضور شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری کشور در استان و اجرای پروژه‌های تحول‌آفرین در حوزه‌های مختلف هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _پنجشنبه، بیست‌ویکم دی_ در دیدار با مدیرعامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) و هیئت همراه که با حضور معاون اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: در کنار فراهم کردن زیرساخت‌ها و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، به شکل ویژه و هدفمند به دنبال فراهم کردن مقدمات حضور شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری کشور در استان و اجرای پروژه‌های تحول آفرین در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی از مجتمع اقتصادی کمیته امداد به عنوان یک مجموعه سرمایه‌گذاری عظیم و موفق در کشور نام برد و افزود: بر اساس سیاست‌های حمایتی و مردمی کمیته امداد، در کنار ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان، درآمدهای حاصل از پروژه‌های اجرایی هم در استان صرف می‌شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: استان کرمانشاه از ظرفیت‌ها و عرصه‌های بسیار گسترده‌ای برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مسکن، کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری برخوردار است.

وی تصریح کرد: در این حوزه‌ها، پروژه‌های بسیار مناسب و با توجیه اقتصادی بالا برای ارائه به سرمایه‌گذاران تعریف شده است.

صحرایی ادامه داد: کرمانشاه به دلیل قرار گرفتن در مسیر کربلا و همسایگی با بخش‌های عربی و کردی کشور عراق و همچنین برخورداری از ظرفیت‌های بسیار ممتاز و گسترده گردشگری، از بستر و فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت و ایجاد مجتمع‌های رفاهی و خدماتی برخوردار است.

وی گفت: در زمینه ساخت مجموعه‌های مسکونی و اجرای پروژه‌های گلخانه‌ای، دامپروری و کشاورزی، کاملاً آماده همکاری با شرکت‌های سرمایه‌گذاری هستیم.

به گزارش ایمنا، در ادامه این نشست مدیران حوزه‌های مختلف به ارائه طرح‌ها و فرصت‌های سرمایه گذاری استان در حوزه‌های مختلف پرداختند و مقرر شد در قالب یک نشست تخصصی به بررسی طرح‌های مورد توافق و فراهم کردن مقدمات اجرای آن‌ها پرداخته شود.

کد خبر 719288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.