سرانه فضای سبز منطقه۸ شهرداری قم به ۲۵ مترمربع به ازای هر شهروند رسید

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: مطلوب بودن ۲۵ متر مربع سرانه فضای سبز به ازای هر نفر و پیش بینی ۳۰ میلیارد تومان در حفظ و نگهداری شهرک پردیسان نشان از مطلوب بودن فضای سبز شهرم پردیسان است.

علیرضا مظفری در گفتگویی با اشاره به وجود ۲۸ بوستان در سطح منطقه هشت شهرداری قم، اظهار کرد: سرانه فضای سبز در منطقه هشت به ازای هر نفر ۲۵ متر مربع از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: بوستان غدیر با مساحت ۳۳۸ هکتار از بزرگترین بوستان منطقه هشت محسوب می‌شود و دارای ۱۶۳ آلاچیق ،۲۶ زمین بازی کودکان و ۲۶۵ ست ورزشی است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم تصریح کرد: ۳۰ میلیارد تومان به منظور حفظ و نگهداری از فضای سبز در سال جاری پیش بینی شده است.

وی با توجه بر اقدامات انجام شده در حوزه فضای سبز توسط نیروهای شهرداری یادآور شد: در راستای حفظ ۲۸ بوستان در شهرک پردیسان اقداماتی چون پاکسازی و شستشو درختان از گرد و غبار و دود، آفت زدایی درختچه‌ها به متراژ ۲۱ هزار و ۴۱۲ مترمربع از فضای سبز، سمپاشی ۲۳ هزار ۵۸۲ اصله درخت انجام شده است.

گفتنی است در هشت ماهه نخست سال ۱۴ هزار نهال، ۱۶ هزار و ۵۸۰ درختچه گلدانی و ۱۴۶ هزار ۶۰۰ مورد گل فصلی در سطح منطقه کاشته شده است.

مظفری در پایان با اشاره به پیش بینی ۲۷ میلیارد تومان هزینه جاری در حوزه خدمات شهری از شهروندان درخواست کرد تا با رعایت تفکیک پسماند در مبدا در کاهش هزینه‌های جاری مؤثر باشند.

کد خبر 719271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.