عملیات ضربت پلیس مازندران برای غافلگیری اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: از اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۴ متهم به شرارت و مخلان نظم و امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پلیس مازندران، حسن مفخمی شهرستانی گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ویژه مقابله و برخورد با اراذل و اوباش سطح‌دار و نوظهور در سطح استان به مدت ۴۸ ساعت اجرایی شد.

وی تصریح کرد: در این طرح مأموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح شهرستان‌های استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی متهمان به شرارت و ناامنی با هماهنگی قضائی در چندین مرحله عملیات موفق به دستگیری ۲۴ متهم شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف ۷۹ قبضه انواع سلاح سرد و گرم در این طرح از توقیف بیش از ۱۲۹ خودرو که توسط اراذل و اوباش در شرارت‌ها و اخلال در نظم و امنیت عمومی از آن استفاده می‌کردند. خبر داد.

مفخمی افزود: امنیت خط قرمز پلیس بوده و تا برقراری کامل امنیت و ایجاد احساس امنیت در سطح استان پلیس با اقتدار با هرگونه ناامنی و مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 719266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.