ساماندهی تخصصی نیروی انسانی و اموال در وزارت راه و شهرسازی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از ساماندهی تخصصی نیروی انسانی و اموال در وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمد علی زهره‌ای ظهر امروز پنجشنبه _بیست و یکم دی_در جلسه شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: تعداد کل پرسنل و همکاران ما در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی و همچنین ادارات کل در استان‌ها حدود ۱۰۰ هزار نفر است که در تلاش هستیم تا ۵۰ درصد فوق العاده در حکم و فیش حقوقی آنها اعمال کنیم.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی و مجموعه‌های تابعه در خط مقدم خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی قرار دارند افزود: همکاران ما در اعتلای کشور در بخش‌های دریایی، هوایی، زمین، احداث و تکمیل زیر ساخت‌های اساسی کشور بویژه در دو حوزه بسیار مهم مسکن و حمل و نقل نقش اساسی ایفا می‌نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: ما در ستاد وزارتخانه با ایجاد سه قرارگاه تخصصی ساماندهی نیروی انسانی، ساماندهی اموال غیرمنقول و همچنین قرارگاه تکریم از پیشکسوتان و بازنشستگان بدنبال ارتقای بهره وری و شاداب سازی بدنه وزارت راه و شهرسازی هستیم.

زهره‌ای در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: احداث ۴ میلیون واحد مسکونی برای مردم، تنها بخشی از مأموریت ویژه رئیس جمهور محترم به وزارت راه و شهرسازی است.

لازم به ذکر است در ابتدای این نشست مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل ضمن بیان دیدگاه و مشکلات خود، گزارشی از اقدامات و فعالیت دستگاه زیر مجموعه خود ارائه دادند.

کد خبر 719259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.