خبرنگاران، مطالبه‌گری و نقد منصفانه را مدنظر قرار دهند

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان گفت: مطالبه‌گری، نقد منصفانه و بیان خدمات نظام و دولت در راستای امیدآفرینی در جامعه از جمله انتظارات سازمان بسیج رسانه از خبرنگاران است که باید اهالی رسانه این موارد را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت رشیدی، امروز _پنج‌شنبه بیست‌ویکم دی_ در مراسم سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر و تشکیل سازمان بسیج رسانه، اظهار کرد: تحولات غزه و انتخابات پیش‌رو دو مسئله مهم حال حاضر ما هستند که باید اهالی رسانه در این دو زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی افزود: شاهد کشتار ناجوانمردانه مردم غزه هستیم که امروز لازم است ما در صف مقدم حمایت از این مردم مظلوم قرار بگیریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان گفت: سازمان بسیج رسانه با هدف هم‌افزایی و ایجاد شبکه‌ای منسجم از خبرنگاران بسیجی رسانه‌های جبهه انقلاب شکل گرفته و درصدد است تا نقش خود را در جریانات جامعه ایفا کند.

رشیدی ادامه داد: در جریان سفر اخیر رئیس‌جمهور به کردستان، اهالی رسانه استان نقش خود را بسیار خوب در عرصه اطلاع‌رسانی ایفا کردند و بسیار هماهنگ پای کار بودند.

وی اضافه کرد: امسال برای نهمین سال پیاپی شاهد برگزاری جشنواره ابوذر در استان کردستان خواهیم بود که تاکنون تعداد قابل توجهی اثر را دریافت کرده‌ایم و در بهمن ماه سال جاری اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه کردستان افزود: در شرایطی که ما سال گذشته شاهد هجمه معاندان و ضدانقلاب بودیم اما باز هم مشارکت خبرنگاران استان در جشنواره ابوذر روند افزایشی نسبت به سال قبل آن داشت.

رشیدی به سه حوزه مهم جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی نیز اشاره و تصریح کرد: همه اینها بهانه‌ای برای شناخت استعدادها و ظرفیت‌های رسانه‌ای است تا نقاط قوت را احصا کرده و سواد رسانه‌ای را ارتقا ببخشیم.

وی ادامه داد: مطالبه‌گری، نقد منصفانه و بیان خدمات نظام و دولت از جمله انتظارات سازمان بسیج رسانه از خبرنگاران است که باید اهالی رسانه این موارد را مورد توجه قرار دهند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان خاطرنشان کرد: کارزار نابرابر رسانه‌ای و بمباران خبری که در حال حاضر دشمنان علیه ما شکل داده‌اند برای نا امید کردن مردم است که وظیفه خبرنگاران، ایفای نقش در عرصه افزایش اعتماد مردم به نظام و امیدآفرینی است.

کد خبر 719245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.