دستگیری ۲۵ خرده‌فروش و معتاد متجاهر در عملیات پلیس اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از اجرای طرح آرامش با هدف دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در حاشیه زاینده رود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: در پی نارضایتی مردم از وجود معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر در حاشیه زاینده رود موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس طرح آرامش در شهر با هدف شناسایی و دستگیری خرده‌فروشان و معتادان متجاهر در این منطقه اجرا و در نهایت منجر به انهدام پنج نقطه آلوده و محل خرید و فروش و مصرف مواد مخدر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: در عملیات ضربتی مأموران این پلیس پنج خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی و ۲۰ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری و برای نگهداری و درمان تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

نیکبخت خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند گزارشات خود در خصوص فعالیت قاچاقچیان، خرده‌فروشان مواد مخدر و حضور معتادان متجاهر ولگرد را از طریق شماره ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدر استان اصفهان به شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 719244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.