کشف ۱۰۳ کیلو شیشه از اتوبوس در نهبندان

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان «نهبندان» در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس، ۱۰۳ کیلو و ۵۰ گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود، کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، سردار حسن شجاعی‌نسب اظهار کرد: مأموران ایست و بازرسی شهید حسینی «سهل آباد» شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از مبدا زاهدان به مقصد گنبد کاووس در حال حرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس، مقدار ۱۰۳ کیلو و ۵۰ گرم شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده و به طرز ماهرانه‌ای جا ساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی افزود: مأموران در این رابطه اتوبوس را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار شجاعی‌نسب با هشدار به قاچاقچیان و سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی به صورت شبانه‌روزی تمام حوزه سرزمینی خراسان‌جنوبی را رصد می‌کند و اجازه هیچ‌گونه ناامنی و جولان به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

کد خبر 719203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.