پاسخ به شبهات انتخاباتی و رفع گره‌های ذهنی وظیفه همگان است

امام جمعه سمنان گفت: پاسخ به شبهات انتخاباتی و رفع گره‌های ذهنی وظیفه همگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم دی_ در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان سمنان اظهار کرد: پاسخ به شبهات انتخاباتی و رفع گره‌های ذهنی وظیفه همگان است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای مدام این شبهه را مطرح می‌کنند که دولت سیزدهم و یا نمایندگان فعلی و قبلی هم کاری برای مردم نکرده‌اند، بنابراین رأی دادن فایده‌ای ندارد، افزود: در حالی که دشمن به طور دائم با استفاده از برخی نرم‌افزارها در حال شبهه‌افکنی است، ما حتی فرصت رصد این مسائل را نیز از خود سلب کرده‌ایم.

امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه یکی از معضلات امروز کشور این است که نسل جوان و نوجوان در فضایی زندگی می‌کنند که نیروهای انقلابی و علاقه‌مندان نظام ارتباط چندانی با آن ندارند، خاطرنشان کرد: طرح و انتشار شبهات غیرمستند، امری غیرشرعی و تکرار حرف دشمن است.

مطیعی با اشاره به اینکه تخریب یا تضعیف دولت و مجلس، تضعیف نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: یکی از کارهایی که تشکل‌های سیاسیِ انقلابی باید به‌طور جدی دنبال کنند تبیین دستاوردها و رفع گره‌های ذهنی و شبهات است.

وی ادامه داد: گروه‌های سیاسی باید تحلیل‌های دقیق و عمیق خود در خصوص موضوعات مختلف را در اختیار جامعه قرار دهند، زیرا مردم نیاز دارند از مسائل مهم کشور و استان مطلع شوند و بر روی آن سرمایه‌گذاری کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به مشکلات متعدد اقتصادی در کشور، اظهار کرد: با وجود تلاش شبانه‌روزی مسئولان، هنوز رفاه نسبی در جامعه به وجود نیامده است، از این رو متأسفانه خدمات گسترده دولت به چشم نمی‌آید.

حجت‌الاسلام‌مطیعی در ادامه خواستار نقش‌آفرینی اقشار مختلف مردم در شکل‌گیری رقابت و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات شد و گفت: فعالان سیاسی و اجتماعی در طرح موضوعات انتخاباتی، مراقب نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان باشند.

کد خبر 719198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.