دهه فجر متفاوت در کهگیلویه و بویراحمد/ موکب‌ها پای کار جشن پیروزی انقلاب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه فجر موکب‌داران پای کار بیایند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده امروز _پنجشنبه بیست‌ویکم دی_ در نشست گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: جا دارد یادی از شهدای زائر کرمان کنیم، شهدا مایه افتخار هستند و بسیاری از متدینین شهادت را به عنوان یک خواسته بر دل مانده می‌بینند.

وی با تاکید بر اینکه اصل را گم نکنیم و فریب نخوریم، افزود: از دشمن اصلی غافل نشویم، داعش و بقیه مزدوران در صحنه جز فریب خوردگان هستند، دشمن اصلی آمریکا و اسرائیل است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و از مسئولان و دستگاه‌های مختلف خواست که این جشن‌ها و برنامه‌ها همه بر پایه دین و معنویت و اهل‌بیت باشد، چرا که هر کجا نام دین و اهل‌بیت در میان باشد مردم بهتر پای کار هستند و برنامه‌های دهه فجر امسال بر پایه شعبانیه و رجبیه برگزار شود.

وی با بیان اینکه مردم انقلاب را دوست دارند و هنوز هم پای دین و انقلاب هستند، تصریح کرد: در ۲۲ بهمن گذشته در همین شهر یاسوج افرادی را دیدیم که هیچگاه در برنامه‌ها حضور پیدا نکرده بودند اما این بار به دلیل شرایط کشور احساس تکلیف می‌کردند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: باید برنامه‌های دهه فجر امسال بیشتر بر پایه مردم و مردم محور باشد نهادهای مردمی را هم باید بیشتر پای کار بیاورید هرچند دستگاه‌های دولتی هم باید تکلیف خود را انجام دهند.

وی خطاب به دستگاه‌های دولتی خواست خدمات دولت را به درستی برای مردم بازگو کنند و به نمونه‌ای از خدمات دولت با دست خالی اشاره کرد و گفت: جاده روستایی در همین استان داریم که ۱۹۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اما هنوز یک هزار تومان به آن تزریق نشده است اما با همه این نداشته‌ها و نبود تخصیص اعتبار حدود ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات در حال انجام کار هستند یعنی اینکه پیمانکار به انقلاب و به نظام و به دولت و به مسئولان استان اعتماد دارد و پای کار آمده‌است.

وی افزود: مسئولان دستگاه‌های پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی‌ها را به خوبی و به صورت کامل برای مردم بازگو کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسئولان و دستگاه‌های در برنامه‌های دهه فجر امسال به هیچ‌وجه بانوان و دانشگاه و جوانان و البته خانواده را فراموش نکنند.

وی خاطرنشان کرد: موکب‌داران استان به مانند برنامه‌هایی مثل اربعین و یا عید غدیر موکب‌ها را در دهه فجر پای کار بیاورند.

احمدزاده به شهر یاسوج به عنوان پیشانی استان هم اشاره کرد و افزود: دولتی‌ها برنامه‌های دهه فجر امسال را در شهر یاسوج پررنگ‌تر از همه سال‌ها برگزار کنند و برنامه‌های دهه فجر مرکز استان درجه یک باشد.

وی خطاب به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنران ۲۲ بهمن امسال یک شخصیت تراز اول کشور مثل معاون رئیس‌جمهور یا فرمانده کل سپاه باشد.

کد خبر 719179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.