شاخص آلودگی هوای مشهد؛ امروز پنجشنبه ۲۱ دی

شاخص کیفیت هوای کلانشهر مشهد در بیست و یکمین روز دی ماه ۱۴۰۲ با افزایش حجم آلاینده‌ها نسبت به روز گذشته در شرایط ناسالم و آلوده برای تنفس شهروندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، میانگین ۲۴ ساعته شاخص کیفیت هوای مشهد با عدد ۱۰۷ نشان دهنده قرار داشتن هوا در شرایط ناسالم است و نیز شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۱۰۵ شرایط ناسالم و آلوده برای شهروندان را نشان می‌دهد.

شاخص ایستگاه‌های سطح شهر مشهد به تفکیک در ایستگاه سرافرازان با شاخص ۱۰۰، هفت حوض با شاخص ۱۱۰، خاقانی با شاخص ۱۰۵، خیام شمالی با شاخص ۱۰۰، کریمی با شاخص ۱۲۰، امامیه با شاخص ۱۱۵، الهیه با شاخص ۱۰۵، تقی آباد با شاخص ۱۲۰، خیام جنوبی با شاخص ۱۰۵، سمزقند با شاخص ۱۲۵، مفتح با شاخص ۱۱۰، ایستگاه شهر با شاخص ۱۲۰، ایستگاه ساختمان با شاخص ۱۱۳، ویلا با شاخص ۱۲۰، ماشین ابزار با شاخص ۱۱۵ در وضعیت هوای نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 719136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.