تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد به دوربین‌های مدار بسته

مدیر عامل سازمان فاوا از تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد به دوربین‌های مدار بسته خبر داد.

هانیه نصیری، مدیر عامل سازمان فاوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان از تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد به دوربین‌های مدار بسته خبر داد و اظهار کرد: بر اساس دستور شهردار خرم‌آباد و ضرورت تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی به دوربین‌های مدار بسته این پروژه در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر سه ایستگاه آتش‌نشانی شهر خرم‌آباد به دوربین‌های مدار بسته تجهیز شدند.

وی با اشاره به اینکه سایر ایستگاه‌های آتش‌نشانی تا پایان سال به دوربین‌های مدار بسته تجهیز می‌شوند افزود: با برنامه‌ریزی‌ های کوتاه مدت و بلند مدتی که برای سازمان فاوا تعریف کرده‌ ایم و با حمایت‌های شهردار و اعضای شورا این برنامه‌ها را عملیاتی خواهیم کرد.

نصیری با اشاره فعالیت سامانه شفافیت اشاره و خاطر نشان کرد: با عزم جدی و راسخ فعالیت خود را آغاز نموده و قصد داریم با بارگزاری فعالیت‌های شهرداری شهروندان را از کلیه اقدامات شهرداری با خبر نمائیم.

به گزارش ایمنا، هم اکنون ۱۶۲ پرسنل ستادی و عملیاتی در ۸ ایستگاه عملیاتی آتش نشانی شهرداری خرم آباد مشغول فعالیت هستند. که با توجه به فرسودگی خودروهای آتش نشانی، پلتفورم امداد و نجات، خودروهای کمک دار در بحث آب‌گرفتگی، وانت برای ایستگاه عملیاتی، خودرو اطفا حریق، خودرو امداد و نجات، تجهیزات و البسه حفاظت فردی برای آتش‌نشانان از ضروریات است.

کد خبر 719113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.