پیشرفت ۸۸ درصدی احداث پل‌های شهدای دهنو در رینگ چهارم

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۸۸ درصدی احداث پل‌های شهدای دهنو در حلقه چهارم ترافیکی این کلان‌شهر خبر داد و گفت: کاهش بار ترافیکی شهر، پیشگیری از ورود خودروهای سنگین، کاهش آلودگی هوا و تسهیل عبور و مرور از جمله مزایای اجرای حلقه چهارم ترافیکی اصفهان است.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رینگ چهارم ترافیکی کلان‌شهر اصفهان، مجموعه‌ای از آزادراه و تقاطع‌های غیرهمسطح است که از تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی، ابتدای جاده نائین (امام رضا (ع)) آغاز می‌شود و با گذر از شرق و شمال اصفهان به سمت میدان استقلال حرکت می‌کند و با عبور از خمینی‌شهر، اتوبان ذوب‌آهن و کمربندی غرب، به سمت کمربندی شرق اصفهان حرکت می‌کند و به تقاطع سردار شهید سلیمانی ختم می‌شود تا نصف‌جهان و ترافیک آن را در خود محصور کند.

وی افزود: یکی از این پروژه‌های شاخص شهرداری اصفهان این رینگ ترافیکی به طول ۷۸.۲ کیلومتر است که ۴۵ کیلومتر از این رینگ داخل شهر اصفهان و ۳۳ کیلومتر در محدود شهرهای دولت‌آباد، خورزوق، خمینی‌شهر، درچه و ابریشم قرار دارد و پس از بهره‌برداری موجب تسهیل عبور و مرور و کاهش تصادفات خواهد شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تسهیل عبور و مرور در سطح شهر، کاهش اتلاف وقت و کاهش مصرف سوخت، کاهش بار ترافیکی در مبادی ورودی نصف‌جهان، کاهش اثرات منفی ترافیک نظیر آلودگی‌های هوا و صوت، کاهش بار ترافیکی رینگ سوم، جلوگیری از گسترش بی‌رویه ساخت‌وساز، گسترش کمربند سبز اصفهان و حذف ترافیک خودروهای سنگین عبوری، به‌عنوان نتایج و اهداف پروژه رینگ چهارم شناخته شده است.

کشاورزراد با اشاره به احداث پل ورودی چنگان در کیلومتر ۲.۵ رینگ چهارم قبل از پل بهاران ادامه داد: با توجه به اتصال روستای چنگان به دهنو، این پل «شهدای دهنو» نام گرفت.

وی از پیشرفت ۸۸ درصدی احداث پل‌های شهدای دهنو خبر داد و گفت: اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریالی و مساحت عرشه ۱۳۰۰ متر مربعی از مشخصات پل چنگان است.

کد خبر 719106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    5 1
    سلام خسته نباشید امین آباد را رسیدگی کنید چون یک روستای قد یمی است و نزدیک به اصفهان است برای زندگی نزدیک تر از فو لاد شهر و مبارکه است لطفاً اطرافرا رسیدگی کنید و گستر ش بدهید
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
      2 2
      باشه آدرسش را بفرست ببینم امین آباد کجاست