کرمانشاه نماد وحدت بین اقوام و مذاهب است

امام‌جمعه کرمانشاه در دیدار با ماموستا ملا قادر قادری گفت: وضعیت استان کرمانشاه در وحدت و تقریب مذاهب بسیار مناسب است و باید این حس اخوت قلبی بین علما و فضلای شیعه و سنی، بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حاج حبیب الله غفوری امروز _چهارشنبه بیستم دی_ در دیدار با ماموستا ملأ قادر قادری، امام جمعه پاوه و جمعی از ائمه جمعه و شورای افتاء شهرستان پاوه ضمن تقدیر از خدمات ارزنده ماموستا قادری، بیان کرد: اقدامات شما در شهرستان پاوه، بسیار ارزشمند و الگوی بسیار مناسبی برای همگان، خصوصاً سایر علمای منطقه است.

وی افزود: مراسمی چون نشست اخیر با موضوع هم‌اندیشی علمای اهل سنت استان در شهرستان پاوه که به‌لطف خدا با محوریت شخص حاج ماموستا قادری، بسیار باشکوه و اثرگذار برگزار گردید، تحکیم وحدت و افزایش همدلی بین علمای منطقه را به‌دنبال دارد. این وحدت و همدلی به‌یاری خدا موجب برگزاری انتخاباتی دشمن‌شکن خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به الگو بودن استان کرمانشاه در وحدت و همدلی گفت: وضعیت استان کرمانشاه در وحدت و تقریب مذاهب بسیار مناسب است و باید این حس اخوت قلبی بین علما و فضلای شیعه و سنی، بیش از پیش تقویت شود.

نظام اسلامی برکات بسیاری برای مردم داشته است

ماموستا ملأ قادر قادری امام جمعه اهل سنت پاوه نیز با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر اهمیت حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات، اظهار کرد: جامعه‌ی اهل سنت، بخصوص علما، در چهار دهه‌ی گذشته از عمر انقلاب کوشیده‌اند از اصولی چون اسلام، انقلاب، رهبری و مردم، پاسداری نمایند. به‌همین خاطر شرکت در انتخابات را به‌نفع مردم می‌دانند و همه‌ی ما در انتخابات شرکتی جدی خواهیم داشت.

وی بیان دستاوردهای نظام به‌بهترین شکل ممکن را امری مهم دانست و عنوان کرد: به‌لطف خدا نظام اسلامی برکات بسیاری برای مردم، ازجمله گشایش مرز شوشمی و گازرسانی منطقه اورامانات تا نقطه صفر مرزی، داشته است و لازم است تلاش مسئولین برای رفع مشکلات مردم با جدیتی بیش از پیش ادامه داشته باشد.

کد خبر 719075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.