استان مرکزی ظرفیت ویژه‌ای در روایت پیشرفت دارد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان اراک ظرفیت ویژه‌ای در روایت پیشرفت دارد، بنابراین باید این ظرفیت را برای هم استانی‌ها و هموطنان خود فعال کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، مجید بذرافکن عصر امروز_ چهارشنبه بیستم دی_ در اختتامیه جشنواره رسالت ماندگار استان مرکزی با بیان اینکه یک ایران به قلب تپنده اراک می‌نگرد، اظهار کرد: پیشرفت‌های امروز می‌تواند از چشمه جوشان زبان هنرمندان و توان روایتگران استان نخبه خیز مرکزی تبیین شود.

بذرافکن ادامه داد: خداوند در قرآن به پیامبر اکرم (ص) فرمود؛ اگر دشمنان بخواهند تو را به مشکل بیندازند، خداوند برای شما و مؤمنان کافی است، مصداق این آیه در جنگ غزه و تجمعات حمایت از فلسطین در لندن و دانشگاه هاروارد قابل رؤیت است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما مدل مقاومت را به سراسر جهان صادر کرده‌ایم، در انتخابات هم باید مشارکت را نشان و الگو برای سایرین قرار دهیم.

وی اظهار کرد: دشمنان از هر جهت با برجسته سازی فسادهای اقتصادی و ناامنی تلاش می‌کنند به انتخابات ضربه وارد کنند.

بذرافکن افزود: جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، آنها را رسوا کرده است، ما نه می‌توانیم به غزه برویم و نه می‌توانیم کمک‌های خود را بفرستیم و برای پاسخ به این جنایات نیاز به زبان و فضا داریم.

وی ادامه داد: رأی دادن هر یک از مردم ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو به مثابه یک ضربه به رژیم کودک‌کش و دسیسه‌های این رژیم و حامیانش است.

بذرافکن با بیان اینکه گرمای محبت سپاه در قالب کمک‌های مومنانه به مردم رسیده است، تصریح کرد: همه علاقه‌مندان به نظام انگیزه و اراده خود را مانند نیروهای حماس، جهاد اسلامی و آنها که زیر آوار در غزه، زندگی و مقاومت می‌کنند زنده نگه دارند و در برابر آوار شبهات، جنگ روانی و بازی‌های پیچیده دشمن که برای انتخابات به میدان آمده، مقاومت کنید و با تمام ابزار به میدان بیایید و مردم را پای کار نظام و انقلاب و شهدا نگه دارید.

وی گفت: استان مرکزی نخبگانی مانند امیرکبیر و کاظمی آشتیانی و در رأس همه آنها، امام خمینی (ره) را به ایران و اسلام تقدیم کرده و همه مردم از آنها بهره مند شده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: باتوجه به اینکه استان مرکزی در محور ارتباطی بین استان‌ها قرار دارد می‌تواند مبلغ مؤثری برای کشور باشد.

کد خبر 719047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.