عملکرد مناسب ۲۳ دستگاه اجرایی استان قزوین  در راستای اقامه نماز

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین با بیان اینکه ستاد اقامه نماز استان قزوین عملکرد ۲۳ دستگاه اجرایی استان را شایسته تقدیر دانست، گفت: در این میان ۱۸ دستگاه هم توانستند نمره قابل قبولی به دست آورده و البته ۱۰ دستگاه کم‌کار در حوزه نماز داشتیم که ۷ دستگاه اخطاریه و تذکر دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام سیدقریش موسوی عصر امروز _چهارشنبه بیستم دی‌_ در اجلاسیه استانی نماز که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امسال در حوزه اقامه نماز ۷۱ دستگاه اجرایی و حاکمیتی استان ارزیابی شدند که ۹۷ درصد این دستگاه دارای مستندات بوده و ۳ درصد هم مستندات ارائه ندادند.

وی با بیان اینکه ستاد اقامه نماز استان قزوین عملکرد ۲۳ دستگاه اجرایی استان را شایسته تقدیر دانست، افزود: در این میان ۱۸ دستگاه هم توانستند نمره قابل قبولی به دست آورده و البته ۱۰ دستگاه کم‌کار در حوزه نماز داشتیم که ۷ دستگاه اخطاریه و تذکر دریافت کردند.

دبیر شورای اقامه نماز استان قزوین از آموزش ۸۹۰ نفر در گروه‌های مختلف معلمان دانشجو، مدیران، روحانیون و معلمان مدارس خبر داد و افزود: ۵۶ درصد این جمعیت از معلمان دانشجو یا همان دانشجو-معلمان بوده، ۳۴ درصد معلمان و مدیران مدارس و ۱۰ درصد هم روحانیونی بودند که نماز در مدارس اقامه می‌کنند.

مشارکت ۳۰ هزار دانش‌آموز قزوینی در نشست‌های فرهنگی نماز

موسوی با اشاره به مشارکت ۳ هزار نفری در مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز ادامه داد: در این زمینه فراخوانی برگزار کردیم که در قالب این فراخوان برای ۲ هزار نفر آموزش خواندن درست نماز برگزار شد که بیشترین مشارکت این بخش هم متعلق به دانش‌آموزان و مربیان مدارس بود.

وی همچنین از برپایی ۶۰۰ نشست فرهنگی با موضوع نماز در مدارس استان قزوین خبر داد و گفت: در این نشست‌ها در مجموع ۳۰ هزار نفر دانش‌آموز قزوینی شرکت کردند که بخش مهمی از امور ترویجی و آموزشی نماز استان قزوین بود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین با اشاره به ارسال ۲۶۰ اثر به جشنواره سراسری فجر تا فجر با موضوع نماز افزود: در این میان کل آثار جشنواره ۱۰۰۱ اثر بود و بنابراین حدود ۲۶ درصد کارهای جشنواره فجر تا فجر از استان قزوین به این جشنواره رفت.

کد خبر 719034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.