حریق پیک‌نیک در کامیون بنز / گشت پلیس ناجی راننده شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از نجات جان راننده یک دستگاه کامیون بنز از آتش‌سوزی در محور دامنه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: ساعت ۲۳:۰۰ روز _یکشنبه، هفدهم دی_، تیم گشت شبانه پلیس راه حین گشت‌زنی در محور دامنه به یک دستگاه کامیون بنز که در حاشیه راه متوقف شده و از داخل آن شعله‌های آتش بیرون زده بود، مشکوک، برای بررسی بیشتر به خودرو نزدیک و متوجه شدند که راننده داخل خودرو خوابیده و پیک نیکی که از آن برای گرم کردن خود استفاده کرده بود دچار آتش‌سوزی شده است.

وی افزود: مأموران بلافاصله راننده خودرو را بیدار و سپس با استفاده از کپسول اطفای حریق که داخل خودروی پلیس بود نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند و در نهایت با تلاش مأموران جان این راننده از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این حادثه هیچ آسیبی به راننده خودرو وارد نشد و تنها خودرو دچار خسارت جزئی شد، گفت: راننده خودرو که شوکه شده بود از اقدام به موقع و ارزشمند مأموران پلیس راه تشکر و قدردانی کرد و جان خود را مدیون آن‌ها دانست.

سرهنگ مولوی خاطرشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از رانندگان به علت بی‌توجهی جان خود را از دست می‌دهند، توصیه می‌کنیم برای استراحت از مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی استفاده و در غیر این صورت بخاری‌های شارژی، برقی و استاندارد را برای گرم کردن خود به‌کارگیری کنند.

کد خبر 719025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.