پیروزی آزادکاران ایران در تورنمنت زاگرب

چهار نماینده ایران در آغاز رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد تورنمنت کرواسی، برابر رقبای خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آغاز رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ در زاگرب کرواسی، چهار نماینده ایران در اوزان ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند و صاحب برتری شدند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر حضور دارند رحمان عموزاد در دور نخست مقابل عبدالله توپراک از ترکیه با نتیجه ۱۲ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور بعد با شائو هوا یوان از چین کشتی می‌گیرد.

عباس ابراهیم‌زاده دیگر نماینده ایران در این وزن نیز که در گروه عموزاد حضور دارد، در دور اول مقابل گودردزی ژبیاشویلی از گرجستان با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم به مصاف بائو ون وی از چین می‌رود. دو نماینده کشورمان در صورت پیروزی بر حریفان خود در مرحله نیمه‌نهایی رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۵ کشتی‌گیر حضور دارند، یونس امامی دارنده دو مدال برنز جهان پس از استراحت در دور اول، به مصاف وورنیبای از چین رفت و در همان تایم نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

حسین ابوذری دیگر نماینده ایران در این وزن در دور نخست برابر توبیاس پورتمانین از سوئیس با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید. وی در دور بعد به مصاف وادیم کوریلنکو از اوکراین رفت و با نتیجه هشت بر صفر به برتری رسید. ابوذری و امامی در دور بعد در یک رقابت حساس و سرنوشت‌ساز برای انتخاب ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم ایران در المپیک پاریس به مصاف هم می‌روند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز طبق اعلام فدراسیون کشتی، هادی وفایی‌پور تنها نماینده ایران در این وزن به دلیل سر وزن نرسیدن مقابل ساموئل شرر از سوئیس کشتی نگرفت و از رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

در این وزن مارستلر آمریکایی نیز سه بر یک مقابل عثمان نورماگمدوف از آذربایجان به برتری رسید و عظمت دولتبکوف نیز ۱۰ بر صفر بابی از اوکراین را شکست داد.

فردا پنج‌شنبه و در روز دوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد نیز، محمد نخودی و عبدالله شیخ‌اعظمی در ۷۹، کامران قاسمپور و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ و امیرحسین زارع و امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به میدان خواهند رفت.

منبع: برنا

کد خبر 719013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.