اطلاعات گزارش علمی شهرداری را برعکس جلوه دادند

شهردار تهران به آمارهای مربوط به افسردگی مردم تهران واکنش نشان داد و گفت: تعریف سرزندگی و حضور و مشارکت مردم به‌هیچ‌وجه قابل مقایسه با آنچه در رسانه‌ها آمده است، نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علیرضا زاکانی امروز _چهارشنبه بیستم دی‌_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به آمارهای منتشرشده درباره افسردگی مردم در تهران، اظهار کرد: نوع نگاهی که در مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی تهران انجام شده یک مسیر علمی داشته است.

وی افزود: به نتایجی رسیدیم که به‌طور کامل علمی است، اما این اطلاعات برعکس منتشر شده است؛ تعریف سرزندگی و حضور و مشارکت مردم به‌هیچ‌وجه با آنچه در رسانه‌ها آمده است، قابل مقایسه نیست.

شهردار تهران ادامه داد: این گزارش علمی درباره رویکردهایی که در شهرداری دنبال می‌کنیم و رتبه‌بندی امکاناتی که مردم در آن مشارکت می‌کنند، است، اما اطلاعات این گزارش را برعکس کردند.

زاکانی اضافه کرد: صدا و سیما در خصوص موارد خوب شهر صحبت کند، صداوسیما هیچوقت به مسئولیتش راجع به شهر تهران عمل نکرده است و نگاه نادرستی حاکم است.

وی تاکید کرد: تاکنون سکوت کرده‌ام، این نحوه برخورد با شهرداری تهران درست نیست، مردم تهران مظلوم هستند و این مظلومیت تاوان پایتخت‌نشینی است، اما درست نیست صدا و صدا به این نحو عمل کند.

کد خبر 719007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.