دوران خدمت مقدس سربازی فرصت بسیار خوب و اثرگذار برای جوانان است

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: دوران خدمت مقدس سربازی فرصت بسیار خوب و اثرگذار برای جوانان است که خود را آماده ورود به زندگی و عرصه اجتماعی کنند و برای شما سربازان وظیفه عزیز در این راستا آرزوی موفقیت می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط‌عمومی سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، سردار علی افضلی امروز _چهارشنبه بیستم دی_ در مراسم شانزدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) و جوان سرباز اظهار کرد: دوران خدمت مقدس سربازی فرصت بسیار خوب و اثرگذار برای جوانان است که خود را آماده ورود به زندگی و عرصه اجتماعی کنند و برای شما سربازان وظیفه عزیز در این راستا آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی و مهارت‌آموزی سپاه برای ظرفیت عظیم نیروهای جوان سرباز تصریح کرد: امروز به جرئت می‌توانیم اعلام کنیم که یکی از بی‌نظیرترین امنیت‌های موجود در سراسر کشور و مرزهای جمهوری اسلامی فراهم شده است و امنیت پایداری که در کل کشور فراهم است، بخش عمده‌اش به جهت زحمات نیروهای عزیز وظیفه است.

سردار افضلی با بیان این که شعار محوری این جشنواره «سربازِ جوان، عزتِ میهن، نشاط اجتماعی» است اضافه کرد: این را بدانید یکی از ظرفیت‌های شما عزیزان تبدیل تهدیدات به فرصت‌های بی‌نظیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در این جشنواره از ۲۱ سرباز نمونه در زمینه‌های وظیفه‌شناسی و اقدام برجسته، امور فرهنگی، هنری و تبلیغات، خلاقیت، ابتکار و فناوری، ورزشی و تربیت‌بدنی، دینداری و بصیرت مسئولیت‌پذیری و خانواده، سازندگی و تفکر بسیج، کارورزی و اشتغال‌پذیری تجلیل شد.

کد خبر 718994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.