عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ دی‌

در این بسته خبری از موافقت شورای شهر اراک با لایحه خرید سه هزار میلیارد ریالی اتوبوس تا افزوده شدن ۱۰۰ هکتار به شهر ابهر در صورت بازنگری در طرح تفصیلی و بهسازی پایانه‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس شهر یزد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۲۰ موتورسوار خارجی در مسابقات «موتورسواری اندرو» تبریز شرکت می‌کنند

بابک دانش‌پناه، مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون‌بن‌علی شهرداری تبریز گفت: ۲۰ موتورسوار خارجی و ۸۰ موتورسواری داخلی در مسابقات بین المللی موتورسواری اندرو در تبریز شرکت می‌کنند.

حفاری از اول بهمن در یزد ممنوع است

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به اعلام شهرداری باید همه حفاری‌ها تا پایان دی تمام شود، در ماه‌های بهمن و اسفند هرگونه حفاری در شهر ممنوع است و درخواست داریم دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ دی‌

موافقت شورای شهر اراک با لایحه خرید سه هزار میلیارد ریالی اتوبوس

علیرضا محمودی، شهردار اراک گفت: شورای اسلامی کلانشهر اراک با لایحه خرید اتوبوس به ارزش سه هزار میلیارد ریال برای این شهر موافقت کرد.

حادثه تلخ شبانگاهی در شیراز

هادی عیدی پور، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: واژگونی تریلر حامل سنگ آهن بر روی خودرو سواری آریزو در بزرگراه مهندسین شیراز پنج مصدوم به همراه داشت.

پایانه‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس شهر یزد بهسازی و زیباسازی می‌شود

داوود زارع، معاون فنی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از انجام عملیات تعمیر و بازسازی صندلی‌های شکسته پایانه‌ها و سایه‌بان ایستگاه‌های سطح شهر یزد خبر داد.

طلب ۱۲ ساله شهرداری قم از جرایم رانندگی

محمد وحیدنیا، مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: طبق قانون شهرداری‌ها از جرایم رانندگی سهمی دارند که در مورد شهرداری قم از سال ۱۳۹۰ در این حوزه طلبکار هستیم.

افزوده شدن ۱۰۰ هکتار به شهر ابهر در صورت بازنگری در طرح تفصیلی

سعید بهاوری، رئیس شورای شهر ابهر با اشاره به اینکه یکی از موضوع‌های پیگیری‌شده در سفر رئیس جمهور به استان زنجان، بازنگری در طرح‌های جامع و تفصیلی شهر ابهر بود، گفت: با بازنگری در این طرح‌ها حدود ۱۰۰ هکتار به شهر ابهر افزوده می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ دی‌

ابلاغ بسته تشویقی جدید بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی در زنجان

منصور سلطانی محمدی، معاون شهرسازی و معماری شهردار زنجان گفت: در بسته تشویقی بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی در زنجان، افزایش تراکم، کاهش ضریب پارکینگ مورد نیاز، احداث طبقه همکف به‌صورت تجاری در برخی محورها مد نظر است.

هم‌افزایی سپاه الغدیر و شهرداری یزد برای رفع مشکلات شهری

ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد در این رابطه اظهار کرد: در راستای همکاری‌هایی که بین سازمان‌های مختلف و نهادهای انقلاب با شهرداری در مقاطع مختلف داریم، همچنین در جهت رفع مشکلاتی که در محلات و نقاط مختلف شهر وجود دارد، جلسه‌ای با حضور سردار «زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان داشتیم.

کد خبر 718989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.