هوای سرد و بارانی تا صبح جمعه در گیلان ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: با شمالی شدن جریانات شرایط برای ابرناکی و مه‌آلود شدن هوا، کاهش دما، وزش باد شدید در برخی نقاط، بارندگی، رعد و برق و احتمال تگرگ و بارش برف و کولاک تا صبح جمعه فراهم است.

محمد دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده ورود توده هوای بارشی و سرد در منطقه و شدت بارش‌ها تا ظهر پنجشنبه ادامه دارد.

وی افزود: با شمالی شدن جریانات شرایط برای ابرناکی و مه‌آلود شدن هوا، کاهش دما، وزش باد شدید در برخی نقاط، بارندگی، رعد و برق و احتمال تگرگ و بارش برف و کولاک تا صبح جمعه فراهم است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی تا روز جمعه خبر داد و خاطرنشان کرد: طی این مدت جاری شدن سیلاب موقتی دور از انتظار نیست، بنابراین تمهیدات لازم برای کشاورزی اندیشیده شود.

دادرس با بیان اینکه دمای هوا گیلان طی این مدت شش تا ۱۲ درجه‌ای کاهش پیدا می‌کند، تصریح کرد: از روز جمعه تا عصر شنبه با تضعیف و خروج تدریجی موج بارشی، به‌طور موقت کاهش ناپایداری و شکل‌گیری جریانات جنوبی، هوای ابری تا نیمه‌ابری و احتمال بارش‌های پراکنده مورد انتظار است.

وی گفت: از روز شنبه با نفوذ موج بارشی جدید، مجدد شرایط برای بارش و کاهش دما و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 718957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.