اجرای پروژه هوشمندسازی شهر یاسوج آغاز شد

مسئول بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی شدن پروژه هوشمندسازی شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حسن رضایی، امروز _چهارشنبه، بیستم دی_ در نشست تعاملی حمایت از هوشمندسازی شهر یاسوج، اظهار کرد: حمایت از نخبگان یکی از دستاورهای سپاه است و بسیج سازندگی در راستای تولید و اشتغال و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد از طرح‌ها و ایده‌های نخبگان حمایت می‌کند.

وی افزود: تولید و پیشرفت فناوری و اطلاعات از جمله طرح‌ها و ایده‌های حوزه اقتصادی است و هوشمندسازی و استفاده از هوش مصنوعی از برنامه‌های در این راستا است.

مسئول بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هوشمندسازی شهر یاسوج یکی از برنامه‌های در راستای حمایت از نخبگان بوده و بسیج سازندگی با تأمین مکان اجرای این پروژه پیش‌قدم شده‌است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح هوشمندسازی شهر یاسوج از ورود این پروژه به مرحله اجرایی خبر داد و تصریح کرد: در صورت اجرای این طرح بیش از ۲۰ خدمت در زمینه کنترل ترافیک، خط‌کشی خیابان، پد شارژ، آتش‌نشانی و سایر موارد ارائه می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در شهر یاسوج به عنوان نخستین شهر هوشمند ایران باعث افتخار برای استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

سید محمود رادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این نشست گفت: اجرای پروژه هوشمندسازی شهر یاسوج نیازمند ۴۰۰ ستون است.

وی افزود: گستردگی خدمات پیش‌بینی شده در این طرح، پروژه ستون‌های هوشمند در سطح ملی مطرح شده و در صورت اجرای موفق در مرکز کهگیلویه و بویراحمد در سایر نقاط کشور اجرا خواهد.

عباس اسفندیاری نماینده شرکت دانش بنیان ایده سازان مبین وی را نیز در این نشست با تشریح خدمات گسترده طرح ستون‌های هوشمند و نحوه اجرای آن، گفت: روند اجرای طرح در بحث جانمایی کارگاه تولید ستون‌های هوشمند با حمایت بسیج سازندگی سپاه فتح انجام شده است اما مرحله صنعتی سازی آن نیازمند مساعدت دستگاه‌های اجرایی است که امیدواریم با توجه به خدمات گسترده و سودآوری این طرح، شهرداری، فرمانداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان حمایت لازم را داشته باشند.

کد خبر 718892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.