تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات در کرمانشاه رصد می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به رقابت ۲۷ نامزد برای هر کرسی استان در مجلس شورای اسلامی، گفت: تبلیغات زودهنگام کاندیدهای انتخابات در کرمانشاه رصد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه علی شعبانی امروز _چهارشنبه بیستم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت استانی نظارت بر تبلیغات انتخاباتی استان کرمانشاه تشکیل شده که مسئولیت آن بر عهده استاندار کرمانشاه است و ریاست آن به دبیر ستاد انتخابات تفویض شده است.

وی افزود: تمام موارد تبلیغات زودهنگام انتخاباتی داوطلبین مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و رصد قرار می‌گیرد و به اطلاع هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه و شورای نگهبان می‌رسد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز فرصت تبلیغات انتخاباتی برای داوطلبان آغاز نشده است، خاطرنشان کرد: تبلیغات زودهنگام انتخاباتی ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود.

شعبانی تصریح کرد: موارد تبلیغاتی کاندیدها پس از رصد و تذکر در صورت داشتن موارد خاص به مراجع قضائی و هیأت نظارت گزارش می‌شود و افرادی که در این مرحله تأیید صلاحیت شده‌اند باید بدانند این تأیید تا پس از برگزاری انتخابات توسط شورای نگهبان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی دارای هشت کرسی است که برای هر کرسی حدود ۲۷ نفر از طیف‌ها، گروه‌ها و افراد مستقل به رقابت می‌پردازند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از راه‌اندازی شش شبکه محلی برای حوزه‌های انتخابیه شش گانه استان خبر داد و گفت: این شبکه‌ها در ایام انتخابات بر اساس ضوابط قانونی، به انعکاس نظرات و دیدگاه‌های نامزدهای مختلف می‌پردازد.

کد خبر 718879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.