انفجار در فردیس منجر به مصدومیت ۵۳ نفر شد / خسارات مالی در دست بررسی است

انفجار یک کپسول تزریق گاز در واحد تولید لوازم آرایشی بهداشتی واقع در شهرک صنعتی سیمین دشت ۵۳ نفر را دچار مصدومیت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، انفجار کپسول تزریق گاز موجب شد تا یکی از واحدهای تولیدی لوازم آرایشی بهداشتی در شهرک صنعتی سیمین دشت دچار آتش‌سوزی شود.

این حادثه منجر به آسیب دیدن ۵۳ نفر از حاضران شد و سه نفر از مصدومان به واسطه شدت جراحت راهی بیمارستان تهران شدند.

حسین عاشوری، رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری فردیس در این خصوص گفته است که این حادثه روز سه شنبه نوزدهم دی حدود ساعت ۱۵:۰۰ به علت انفجار دستگاه تزریق گاز به اسپری لوازم آرایشی در یک کارخانه تولید لوازم آرایشی، بهداشتی در شهرک سیمین دشت به وقوع پیوست.

وی افزود: از همان ساعت اولیه حادثه، ۲۵ نیروی آتش‌نشان با ۹ خودروی سبک و سنگین به محل حادثه اعزام و مشغول اطفا شدند. در حال عملیات اطفا به پایان رسیده و نیروهای آتش‌نشانی مشغول ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری فردیس تاکید کرد: این حادثه فوتی نداشته است. اما بر اثر این انفجار ۵۳ نفر مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

عاشوری در خصوص میزان خسارت وارده در اثر انفجار کپسول تزریق گاز در این کارخانه، گفت: میزان خسارت وارده فعلاً قابل تخمین نیست اما بیشتر لوازم داخل فضای سوله کارخانه، در اثر انفجار از بین رفته است. ساختمان این کارخانه تخریب نشده، اما برخی دیواره‌های سوله دچار تخریب شده است.

کد خبر 718836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.