رهایی بیش از ۷۰۰ نفر از برف و کولاک خلخال

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امداد رسانی به ۷۲۰ نفر گرفتار شده در برف و کولاک محور خلخال _ اسالم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حمید قویدل، شامگاه_ سه‌شنبه نوزدهم دی _ در نشست با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت ۱۱:۰۷ روز شانزدهم دی طی گزارش مردمی به پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه الماس شهرستان خلخال مبنی بر گیر افتادن خودروهای عبوری در برف و کولاک، تیم‌های عملیاتی این جمعیت بلافاصله جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: قرمز و سفیدپوشان هلال احمر در جاده‌های شهرستان خلخال به ۱۸۰ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

این مسئول با اشاره به امکانات به کار گرفته شده در این حادثه تصریح کرد: دو تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با شش نفر نیروی عملیاتی و یک دستگاه خودروی آمبولانس به یاری هموطنان گرفتار شده در برف و کولاک شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: در محل این پایگاه امداد و نجات شرایط اسکان به یک فرد سرمازده فراهم و اقدامات اولیه بر روی وی انجام شد.

حمید قویدل با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به هموطنان آمادگی کامل دارد، اظهار کرد: هموطنان در زمستان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورتی که مجبور به مسافرت باشند تجهیزات زمستانی، تغذیه و پوشاک گرم همراه داشته باشند.

کد خبر 718812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.