مکتب شهید سلیمانی پرورش دهنده نسل جدید انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه گفت: مکتب شهید سلیمانی پرورش دهنده نسل جدید انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ غلامعلی یاربیگی بعد از ظهر _سه‌شنبه نوزدهم دی_ در یادواره شهدای زن که با محوریت شهید پروانه شماعی‌زاده در تالار شهید بهشتی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه توسط بسیج جامعه زنان ناحیه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بازنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا می‌توانیم در ادامه مسیر زندگی این اسطوره‌های ایثار و مقاومت گام برداریم، مطابق منویات مقام معظم رهبری شهید حاج قاسم نه یک فرد و یک فرمانده نظامی بلکه یک مکتب و فرهنگ است.

وی با توجه به پایه‌های مکتب شهید سلیمانی، افزود: این مکتب برخواسته از عقلانیت، معنویت و مقاومت است و علاوه بر اینکه می‌تواند تاریخ ساز، عزت بخش و افتخار آفرین باشد می‌تواند نسل‌های آینده را در دامان خود پرورش دهد و امروز به برکت این مکتب ارزشمند بسیاری از افراد تحت تأثیر این مکتب قرار گرفتند و رشد کردند.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان در این چند دهه همه حربه‌های موجود را علیه ملت ایران به کار برده‌اند و این مردم با همه وجود خود ترور، جنگ، فشار اقتصادی و … را لمس کرده‌اند اما سوال اینجاست که چرا دشمنان موفق نشدند به آمال و آرزوهای خود برسند؟ زیرا آنها ایمان و روحیه شهادت طلبی این ملت را در محاسبات خود در نظر نگرفته بودند.

وی گفت: امید آن می‌رود بتوانیم پاسدار خون این شهدا و فداکاری‌های آنها باشیم و روز به روز بر عزت و موفقیت این کشور افزوده شود و روزی برسد که پرچم این انقلاب با دستان باکفایت رهبر معظم انقلاب به دست صاحب اصلی این انقلاب یعنی حضرت ولیعصر (عج) برسد.

سرهنگ یاربیگی ادامه داد: به حمدالله امروز می‌بینیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در واقع همچنان بر قله‌های افتخار ایستاده و در مسیر پر فروغ خود در حال حرکت است و این مایه افتخار برای مردمان و زنان این سرزمین است، امروز شاهد برگزاری یادواره شهید هستیم و در واقع گرامی داشت زنان بزرگ و مادران قهرمان پرور این دیار، زنانی که در طول این انقلاب همواره ارادت خود را به امام (ره) و به این راه ارزشمند نشان داده‌اند.

وی در ادامه ضمن تشکر از حاضرین، مدعوین و عزیزانی که این برنامه را برگزار کردند و قدردانی از خانواده‌های شهدا، شهیده شماعی زاده که به عنوان شهید شاخص معرفی شده و همچنین شهید ایازی، شهید رضا عباسی، گفت: بنابر منویات رهبر معظم انقلاب استان کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی نام گرفته لذا در شأن و منزلت این استان است که مسئولین خاضعانه و خاشعانه خدمت کنند.

در پایان برنامه از خانواده‌های شهدای که دعوت شده بودند تقدیر و قدردانی شد.

کد خبر 718801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.